המרכז לטניס בישראל - עכו אירח תחרויות טניס בינלאומיות המעניקות דירוג. במהלך השבוע האחרון התקיימה תחרות בינלאומית, ראשונה מתוך שלוש, במרכז לטניס בישראל -עכו, במסגרת סדרת תחרויות שיימשכו גם בשבועיים הקרובים. מדובר בשלוש תחרויות טניס בינלאומיות, בהן ייקחו חלק 350 טניסאים וטניסאיות מהארץ ומהעולם. המרכז לטניס בישראל הינו גוף מקצועי המארח תחרויות בינלאומיות אשר נועדו לקדם את שחקני הטניס בישראל ולאפשר להם לצבור דירוג בינלאומי

מימין לשמאל: דודי ואידה רוזנפלד (הוריו של אסף ז"ל), ראש העיר שמעון לנקרי, יבגני יוזף- מאמנו לשעבר של אסף, דימה לייפמן - מנהל התחרויות של מרכז הטניס. עומד עם החולצה התכלת – אלעד רוט, מנהל המרכז.
מימין לשמאל: דודי ואידה רוזנפלד (הוריו של אסף ז"ל), ראש העיר שמעון לנקרי, יבגני יוזף- מאמנו לשעבר של אסף, דימה לייפמן - מנהל התחרויות של מרכז הטניס. עומד עם החולצה התכלת – אלעד רוט, מנהל המרכז.

תחרות הטניס הבינלאומית לנוער (עד גיל 14) על שם של סגן אסף רוזנפלד, החלה ביום שני 23.5.16 ונמשכה עד יום ו', ה-27.5.2016. לתחרות הגיעו כ-100 טניסאים מרחבי העולם ותוצאות התחרות תשפיע על דירוגם האירופאי לנוער. בתחרות זו ניצחה הטניסאית בת ה- 14 שביט קמחי. אסף רוזנפלד, על שמו התחרות,היה טניסאי מצטיין במרכז לטניס בנהריה ונהרג בדרום לבנון בשנת 1998.

תחרות הטניס הבינלאומית לטניסאיות ע"ש משפחת פיינרמן, תתקיים בתאריכים 5.6.16-11.6.16. בתחרויות תשתתפנה כ-70 טניסאיות מהארץ ומהעולם והיא תעניק למשתתפות ניקוד בדירוג הבינלאומי לנשים (WTA) . התחרות הינה ע"ס פרסים של 10,000 דולר.

במקביל תתקיים תחרות הטניס הבינלאומית לגברים ע"ש ג'ואל בילקיס, וישתתפו בה כ- 70 טניסאים מהארץ ומהעולם. הניקוד שיוענק בתחרות ישפיע על דירוגם של המשתתפים בדירוג הבינלאומי (ATP). התחרות הינה ע"ס פרסים של 10,000 דולר.

שלוש התחרויות הן בחסות עיריית עכו, המרכז לטניס בישראל ואיגוד הטניס בישראל.

תחרות הטניס האחרונה שתתקיים במרכז לטניס בישראל בעכו, אליפות מרשל, תיערך בתאריכים 8.6-10.6. מדובר באליפות בהשתתפות סניפי המרכז לטניס בישראל לזכרו של רס"ן איתן בלחסן, וישתתפו בה 130 טניסאים בגילאי 12-14 שיתמודדו על התואר: אלוף מרכזי הטניס בישראל. רס"ן איתן בלחסן ז"ל, על שמו התחרות, היה מפקד סיירת צנחנים שנפל עם לוחמיו בלבנון בשנת 1999. התחרות בחסות התורם ד"ר אריק מרשל.

ארי שטרסברג, מנכ"ל המרכז לטניס בישראל:"המרכז לטניס בישראל, המציין 40 שנות עשייה ותרומה לקהילה, פועל בשליחות של ערכים למצוינות ודאגה לאלפי ילדים בישראל. כמו כל מרכזי הטניס, כך גם המרכז בעכו פועל להעצמתם של ילדים ונוער בישראל באמצעות הטניס. עיריית עכו בראשות ראש העיר שמעון לנקרי היא דוגמא נהדרת לשיתוף פעולה מצוין בין רשות מקומית המכירה בחשיבותו של המרכז לטניס בישראל ולערכים שהארגון מייצג ופועל למענם. שיתוף הפעולה מסייע לנו בקידום ערכים אלה לטובת תושבי העיר עכו והסביבה. יש לנו צוות מאמנים מקצועי וחדור מוטיבציה במטרה לגדל ולעצב את האלוף הבא".

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ