למי יש זמן להתרוצץ בין חנויות כדי להחליף מתנות לידה? שרות חדש להורים הטריים: החלפת מתנת לידה ללא עלות עם שליח עד הבית. המתנות הן פרי עבודתם של אנשים עם מוגבלויות – תרומה חברתית של התינוק כבר מהיום הראשון

כלים
סט המתנות המעוצבות של סטודיו אנד ג'וי
סט המתנות המעוצבות של סטודיו אנד ג'וי

מתנות לידה, שמוענקות עם המון אהבה ומחשבה להורים ולרך הנולד, נותרות במקרים רבים ללא שימוש.

ההורים הטריים מוצפים באביזרים זהים ובגדים במידה שאינה מתאימה מבחינת גודל או צבע. אף תינוק לא זקוק בשבועות הראשונים לחמישה מוביילים ולמספר "אוניברסיטאות" לשכב בהן... להורים, שאין להם לא יום ולא לילה, אין זמן להתרוצץ בין החנויות השונות כדי להחליף את המתנות, וכך הן נותרות בצד עד שהן מתיישנות ומושלכות או נמסרות הלאה.

בסטודיו אנד ג'וי שבו מועסקים אנשים עם מוגבלויות בהכנת חבילות שי ומתנות לידה חשבו על טובת ההורים והתינוקות והשיקו שרות של החלפת ערכת לידה עם שליח עד הבית ללא כל עלות. ההורים מוזמנים לבחור מתוך קטלוג המתנות שבאתר אנד ג'וי את זו שהם רוצים והשליח יגיע לביתם, יאסוף את המתנה המקורית ויעניק להם את החלופית.

את המתנות מכינים ואורזים אנשים עם צרכים מיוחדים שמשלבים בהן אמירה אישית על הצטרפות התינוק למעגל הנתינה החברתית כבר מיומו הראשון. המבחר כולל מתנות לבנים ובנות, לתאומים, ליולדת עצמה ומתנות תשומת לב כדי לא לקפח את האחים הבוגרים.

סט המתנות המעוצבות כולל:

-בובות כלבלב וארנבונים.

-שקים לאחסון חיתולים מעוצבים כבעלי חיים.

-צלון להגנה על התינוק מהשמש ברכב ובעגלה. חשוב במיוחד בחודשי הקיץ.

-ערכת משחק ממגנטים שמפתחת את הדמיון

-ערכות מלאות לתאומים, בנים ובנות.

עובדי אנד ג'וי הם אנשים גאים שאומרים "אל תתרמו לנו – קנו מאיתנו". הם מסרבים בתוקף לקבל תרומות ותמיכות וכל הכנסותיהם ממכירת המוצרים שהכינו ולכן הם חושבים כל העת על רעיונות יצירתיים חדשים. מטרתם רכישת ניסיון וכישורים שיאפשרו להם להשתלב במעגל העבודה.

ניתן לבצע הזמנות של שליחויות עד לבית החולים או לבית המגורים בטל: 03-9011735.