פסק זמן חינוכי: ראש העיר בית שאן רפאל בן שטרית יזם מפגש עם מנהלים של בתי ספר בעיר לסיוע בתכנון ובבניית תכנית עבודה לשנים הבאות. ראש העיר הבטיח להמשיך ולגייס משאבים חינוכיים, תוספת בשעות הוראה, ופתיחת מגמות נוספות בתיכונים כדי לאפשר לתלמידים להיבחן בבחינות הבגרות ברמה של 4-5 יחידות. תגובת אחת המנהלות: "ראש העיר, אני מבקשת להודות לך על היוזמה הברוכה במפגש שהוא חינוך, תהליך מבורך לעצור ולהקשיב ולהבין שיש עוד מישהו שמקשיב ואנחנו לא לבד בתהליך"

כלים

ראש העיר רפאל בן שטרית יזם השבוע מפגש אישי עם מנהלים וצוותים חינוכיים ביישוב בהשתתפות מנהל אגף חינוך ומפקחים לניתוח נתוני בחינות מיצ"ב בית ספריים ולבניית תוכנית עבודה לשנים הבאות. מנהלי בתי הספר בירכו את ראש העיר על היוזמה וראו במפגש זה פסק זמן לחשיבה משותפת, לקביעת יעדים משותפים עם הרשות ומשרד החינוך.

המנהלים ביטאו את הערכתם והוקרתם על כך שבעצם המפגש הם חשים שהם לא לבד וישנם גורמים נוספים שמקשיבים להם ומסייעים להם להשיג את המטרות שאותן הן מציבים, כדי לקדם את תלמידי בית שאן.

ראש העיר הבטיח להמשיך ולגייס משאבים חינוכיים, תוספת בשעות הוראה, פתיחת מגמות נוספות בתיכונים ותגבור לימודי כדי לאפשר לתלמידים להגיע לרמה, אשר תאפשר להם להיבחן בבחינות הבגרות ברמה של 4-5 יחידות. אחת המנהלות הביעה את דעתה על המפגש: "ראש העיר, אני מבקשת להודות לך על היוזמה הברוכה במפגש שהוא חינוך, תהליך מבורך לעצור ולהקשיב ולהבין שיש עוד מישהו שמקשיב ואנחנו לא לבד בתהליך".

בעקבות המפגש אמר ראש העיר רפאל בן שטרית: "אני שב ומצהיר בתדירות גבוהה מאוד על מחויבותי היסודית והעמוקה לקידום החינוך. אנחנו בודקים את עצמנו כל הזמן, שומעים מגוון דעות, קשובים ופתוחים לכל ביקורת, מנתחים ומפיקים לקחים. המשוב החם והמחמיא שאנחנו מקבלים מהנהלת מחוז הצפון של משרד החינוך, ממפקחים, מהורים ומתלמידים, מבסס ומחזק בנו את התחושה ואת הידיעה, כי אנחנו צועדים בדרך הנכונה- קדימה וגבוה".