אם כבר התחלתם לחפש דירות יוקרה למכירה בתל אביב בעצמכם, בוודאי נראה לכם שמאגר דירות היוקרה למכירה בתל אביב הינו מצומצם או אולי מוגבל.

אתם בוודאי אומרים לעצמכם שעקב הביקוש ההולך וגובר לדירות יוקרה בעיר תל אביב חלק ניכר מהן כבר נימכרו למהירי החלטה ואתם בוודאי אומרים לעצמכם שתל אביב היא בסה"כ עיר קטנה במדינה קטנה, וההיצע של דירות היוקרה בה הוא גם כך מוגבל. האמנם כך הם פני הדברים? לא בטוח בכלל!

דירות יוקרה אפשר לחפש בכמה דרכים, אבל לא בכל הדרכים ניתן להחשף לכלל ההיצע.

1. חיפוש עצמאי של דירות יוקרה בתל אביב. אפשר לחפש דירות יוקרה בעיר הלבנה ממש כמו שמחפשים כל דירה אחרת. פותחים את האינטרנט, עיתונים או עושים סיורים בשכונת יוקרה ורואים האם יש שלטים של דירות או בתי יוקרה למכירה. בצורה כזו נחפשים לנכסי יוקרה בעיר שבעליהן החליטו לפרסם אותם באופן ציבורי.

2.חיפוש בקליקה החברתית הקרובה. אם אתם מחפשים דירות יוקרה בתל אביב סימן שיש לכם כסף. ואם יש לכם כסף אז אתם בוודאי מכירים ואף חברים בקליקה של אנשים שגם להם יש כסף. לכן, כדאי מאוד להתעניין ולשאול חברים ומשפחה האם הם יודעים על נכסי יוקרה בתל אביב למכירה??!. לעיתים שמועות וקשרים יכולים לחשוף אותנו לנכסי פאר שמוצעים למכירה.

3. סיוע של משרד תיווך שמתמחה בדירות יוקרה בתל אביב. עוד אפשרות ולדעתנו זו אופציה שאסור לוותר עליה והיא - להעזר במשרד תיווך או סוכנות נדל"ן, אבל לא כל סוכנות נדל"ן שממוקמת בתל אביב תתאים לנו. כדי שהחיבור באמת יניב תוצאות יש לפנות לסוכנות נדל"ן שמתמחה באופן ספציפי בשיווק ובמכירה של דירות ובתי יוקרה, ולא פחות חשוב מכך עליה להיות ממוקמת פיזית בתל אביב-יפו. שוק דירות היוקרה למעשה אינו דומה לשוק הדירות הנדל"ן ה"רגיל". בתוך השוק הזה יש חישובים אחרים מאלו שמוכרים לנו בשוק הדירות ה"רגיל". בעלי ממון שמוכרים את נכסי היוקרה שלהם לא תמיד מעוניינים בפומביות, וכך גם הרוכשים הפוטנציאליים, לא תמיד רוצים שכולם ידעו שהם מחפשים לקנות דירת יוקרה ולכן הם דורשים לא פעם דיסקרטיות בתהליך. בדיוק מסיבה זו אנחנו חושבים שלא כדאי לוותר על סיוע של משרד תיווך. החתירה לדיסקרטיות מביאה את המוכרים למכור דרך סוכנות תיווך ורק דרכם ניתן להחשף למכלול השלם של דירות הפאר הקיימות למכירה.

תל אביב היא העיר שכולם חולמים לגור בה, היא מרכז הארץ בכל המובנים. אם אתם מחפשים דירות יוקרה בעיר, ההמלצה שלנו היא לשלב כוחות ולהשתמש בכל השיטות והדרכים שעומדים לרשותנו, גם חיפוש עצמאי, גם דרך קרובים וחברים ובוודאי שגם כדאי להעזר בשירותיו של משרד תיווך ובלבד שהוא אמין, מקצועי, ממוקם תל אביב-יפו ומתמחה בתחום נכסי היוקרה.

שיהיה בהצלחה!