תלמידי תיכון חדש במחווה יפה במסגרת שבוע החינוך: התרמת שיער לפאות עבור חולות סרטן

כלים

פעילות מרגשת של תלמידי תיכון חדש בהרצליה: במסגרת שבוע החינוך בעיר יערכו התלמידים ביום שני,30.5, יום תרומת שיער עבור "פאה לכל אישה" (פל"א), עמותה המעניקה פאות ללא תשלום לחולות סרטן.

תרומת השיער היא יוזמה של מועצת התלמידים בתיכון, כאשר במסגרת זו יגיעו במהלך היום מעצבי שיער מכל הארץ ויקצרו שיער בהתנדבות. תלמידים, כמו גם בני משפחה ותושבים המעוניינים בכך.

ראש העיר משה פדלון אמר "זו פעילות מבורכת הממחישה את האיכפתיות והמעורבות של צעירי העיר. העובדה שההתרמה מתקיימת במהלך שבוע החינוך מבטאת את הדרך שבה אני רואה את החינוך כשילוב של רכישת השכלה, ערכים ופיתוח אישי".

סגנית ראש העיר הממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ציינה: "פעילות חשובה זו מצטרפת לרבות אחרות המתקיימות בעיר מדי שנה, בעידוד העירייה ואגף החינוך, אשר חרת על דגלו קידום יוזמות ערכיות מצד התלמידים. אני מברכת את הילדים שהצליחו, במקביל לעיסוקיהם הרבים, להוציא אל הפועל את האירוע המרגש הזה".

האירוע יתקיים בין השעות 16:00-13:00 בתיכון ויהיה פתוח לכל תושבי העיר. תלמידים המעוניינים לתרום את שיערם, יעשו זאת באישור ההורים בלבד. הקריטריונים לתרומת שיער: אורך לפחות 30 ס"מ, השיער אינו צבוע ולא עבר תהליך כימי (החלקה או סלסול).