במעמד ראש עיריית חיפה יונה יהב ורעייתו רבקה, מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא ורעייתו מרי, ובהנחייתו של מנכ"ל רדיו חיפה דני נישליס, התקיים ביום חמישי האחרון ערב הגאלה של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון. האירוע כלל את הצגת הבכורה של המחזמר "סיפור הפרברים" של תיאטרון הקאמרי בכיכובה של משי קליינשטיין ובבימויו של צדי צרפתי. כל ההכנסות מערב ההתרמה יוקדשו למימון בניית המיון הממוגן בביה"ח, פרויקט הקורם עור וגידים ממש בימים אלה

כלים
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, דר אמנון רופא  ומשי קליינשטיין. צילום- שרה איקו
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון, דר אמנון רופא ומשי קליינשטיין. צילום- שרה איקו

למעלה מ-1,000 תורמים מילאו את תיאטרון הצפון בקרית חיים, בערב החגיגי של אגודת ידידי המרכז הרפואי בני ציון, שבמסגרתו התקיימה הצגת הבכורה של המחזמר "סיפור הפרברים", הפקת ענק של התיאטרון הקאמרי עם 45 משתתפים, בכיכובם של משי קליינשטיין, רונה לי שמעון ושלמה וישינסקי.

הערב האלגנטי החל בהתכנסות בפואיה של התיאטרון לקפה ועוגות שנתרמו בנדיבות על ידי קונדיטורית שמו ובכניסה לאולם קיבל כל אורח את מגזין ביה"ח בני ציון, עשיר בכתבות עם מגוון נושאים רפואיים ובריאותיים שנכתבו על ידי מיטב המומחים בביה"ח. המגזין כלל הגרלה אטרקטיבית עם פרסים מרשימים שיוגרלו בין קוראי המגזין בבית. ההגרלה תתקיים במשרדי אגודת הידידים ותוצאותיה יפורסמו בפייסבוק ביה"ח.

את הערב פתח והנחה מנכ"ל רדיו חיפה וחבר הנהלת האגודה, דני נישליס, שציין לשבח את עובדי ביה"ח ואת מנכ"ל ביה"ח ד"ר אמנון רופא. נישליס, שברך גם בשם יו"ר אגודת הידידים של ביה"ח דן ארנון הנמצא בימים אלה בכנס אקדמי בארה"ב, הודה למנהלת אגודת הידידים, קרן כבירי ומנהלת מועדון ליידיס בני ציון ענת אהרונוביץ' ולמתנדבות ולמתנדבי אגודת הידידים על עבודתם במהלך השנה והפקת ערב הגאלה.

ראש עיריית חיפה, יונה יהב הודה למנכ"ל ביה"ח ד"ר אמנון רופא ולעובדי ביה"ח על מסירותם ועל כך שביה"ח מהווה את הבחירה הראשונה של הציבור החיפאי בסקרים שמקיים משרד הבריאות.

מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון ד"ר אמנון רופא סיפר, כי בקרוב, יחלו עבודות ההקמה של חדר המיון הממוגן בהשקעה של כ-100 מיליון ₪ מתוכם כ-50 מיליון ₪ במימון משרד הבריאות והמחצית השנייה במימון ביה"ח מגיוס תרומות, עבודות שצפויות להימשך כשלוש שנים וחצי. בנוסף, סיפר ד"ר רופא על תנופת העשייה בביה"ח ועל כך שביה"ח הינו הראשון בעולם שמנחיל לצוות הרופאים והעובדים במחלקות השונות את עקרונות האינטליגנציה הרגשית.

בין התורמים הרבים נראו: מנהל המרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אמנון רופא ורעייתו מרי, פרופ' רבקה ויונה יהב, דני וענבל נישליס, אפי ואלי גולדהר, גבי ועוזי כץ, אריה ומרים פרידנזון, ליאורה וחנן קליש, יונה ואבי קליש, מלכה וסמי ניאגו, ישראל ואריאלה סביון, מירי וגדעון בלוך, יוקי ואורלי פרייליך, מוטי וחנה וגנר, שאול ובת שבע הרדוף, משה וטלי מילר, זיו ויעל שחורי, ניבה ומשה ליטבק, קרן ומאיר אקרמן, איציק אריאל, שושי וטומי ורה, רקפת וידברג, ריקי ואלון גרנות, עו"ד רחל בן ארי, רחל שפירא, ד"ר אסתי ושרי גולן, ד"ר יוחנן ורבקה ארליך, אלי ואלינה חכים, חיים ואביבה נוימן, יעל ודורון לונדון, נעמי ואיציק דרעי, ניר וגלית גלבוע, יואב וענת וזיו, ישי ואלה רוט יהודית זוסמנוביץ, אביבה עמרני, דורית ומשה אביגדור, פסי וניסן פוליאקוב, אסף ודנה רוזנבלט, יעקב תל, ועוד רבים וטובים.

נציגות מכובדת נרשמה מטעם הנהלת המרכז הרפואי בני ציון: סגני מנכ"ל ביה"ח ד"ר אלימלך קינרייך ורעייתו חוה,, ד"ר אילן קלדרון ורעייתו שרה, ד"ר דני שטיינברג ורעייתו מיכל, המנהל האדמיניסטרטיבי ארז שימקו ורעייתו אתי, עוזרת מנכ"ל אמי זוארץ ובעלה עמוס, יו"ר ועד העובדים פנינה אופיר, מנהלי מחלקות: מנהל המחלקה לרפואה דחופה - מיון ד"ר מיכאל קפקא ורעייתו רחל, מנהלת מכון גסטרו ד"ר טובה ורייניס ובעלה דוד, מנהל מח' נוירולוגיה פרופ' בועז וולר ורעייתו איילה, מנהל מח' הרדמה פרופ' מוסטפא סמרי ורעייתו, מנהל מח' פנימית ב' ד"ר אלעד שיף, דובר ביה"ח גדי נס ורעייתו שרית, רופאים ועובדים רבים.