תחרות איות עירונית ביוזמתם ובביצועם של מתנדבי פרויקט מסע התקיימה בבית שאן

אחת המשתתפות בתחרות האיות באנגלית בבית שאן
אחת המשתתפות בתחרות האיות באנגלית בבית שאן

במשך חודשים רבים למדו, שיננו, חידדו, ודקלמו כל תלמידי ו' משבעה בתי הספר היסודיים בבית שאן 150 מילים באנגלית! את תחרות האיות העירונית שנערכה לאחרונה יזמו והוציאו לפועל מתנדבי פרוייקט מסע הפועלים בעיר בית שאן. הפרוייקט- בשיתוף משרד החינוך, פועל על מנת לקדם את האנגלית בערים שונות.

בית שאן זכתה השנה לארבעה מתנדבים נהדרים- ג'סיקה אוונס, ג'ו קליימן, איאן מוסלין וגיי'ק אנסל- שהנחילו את השפה האנגלית, חיבבו אותה על התלמידים ואתגרו אותם בלימוד ובהעמקה בה. הם "הרימו", בפעם הראשונה, תחרות איות באנגלית ברמה עירונית באמצעות פרוייקט ITF.

בתחרות נכחו ראש העיר- רפאל בן שטרית, מנהל מחלקת חינוך העירונית- מנשה מוסאי, מנהלת שותפות ביחד- דורית נתן לביא וסגנה- אפי מזור, הורי המתמודדים, מנהלים, מורים וכמובן- כל ילדי כיתות ו' שבאו לעודד את חבריהם.

ראש העיר בירך את המארגנים ואת מתנדבי תוכנית 'מסע' וכמובן את התלמידים שזכו במקומות הראשונים: מקום ראשון: דניאל פרץ- מבית הספר תחכמוני, מקום שני - ניסה דלל- מבית הספר רמב"ם, מקום שלישי - דוד מוסאי- מבית הספר נעם נריה. בן שטרית הודה ל'מסע' על העזרה, ההנחיה והתמיכה ולא שכח לברך את חברת 'טללים'- שדואגת למתנדבים ברמה יומיומית.

רכזת התוכנית אביבה גרפינקל ציינה ואמרה כי "ללא יחס כה חם של מסע וטללים לא היו לנו מתנדבים כה מעולים! תודה ענקית לשותפות ביחד על העזרה האדירה- שבלעדיהם האירוע לא היה יכול להתקיים. תודה לעיריית בית שאן על כל העזרה בהפקת האירוע. תודה לצוף הגברה ותאורה- לשמוליק על הסבלנות, ההבנה".