שיתוף פעולה של התאחדות התעשיינים מרחב דרום ומעוף אשכול דרום הוליד פרוייקט חדש של שולחנות עגולים למען תעשייני הדרום.

כלים

הפרוייקט נולד מתוך הצורך של תעשייני הדרום בעיקר מהמפעלים הקטנים והבינוניים לסיוע בכל הנוגע לניהול וקידום המפעל בעיקר מבחינה כלכלית. לכל מפגש מוזמנים כ- 10 תעשיינים מהדרום למפגש אינטימי, פרטני וממוקד לפי צרכיו של התעשיין. בכל מפגש יעמדו לטובת התעשיינים נציגים מהתאחדות התעשיינים, מעוף, שירות התעסוקה ומשרד הכלכלה.

ארבעת המפגשים הראשונים של הפרויקט יתקיימו במפעל שריונית חסם בקריית גת במהלך החודשים אפריל ומאי ויעברו ובמקביל יקודמו מפגשים נוספים באזורים אחרים בדרום כדוגמת אשקלון, באר שבע, נתיבות, ירוחם, דימונה ועוד.

בכל מפגש יוצגו בפני התעשיינים פתרונות מימון, הלוואות ומענקים ממשלתיים ופרטיים וכן סיפורי הצלחה של פרויקט פריון והתחדשות בו הופכים תעשייה מסורתית לחדשנית ויעילה יותר.

מאיר שימקו, מנהל מרחב דרום של התאחדות התעשיינים: "מדובר בפרויקט יחודי המאפשר לנו להמשיך ולפגוש את התעשיינים למפגש אינטימי וממוקד וכך אני מקווה שנצליח לסייע לכל אחד בנקודות החולשה שלו.

במסגרת הפעילות של ההתאחדות בדרום זיהיתי את הצורך של המפעלים הקטנים והבינוניים בסיוע חיצוני בהתנהלות כלכלית נכונה וכך נולד שיתוף הפעולה עם מעוף ומשרד הכלכלה. אני מקווה שנצליח לקיים כמה שיותר מפגשים בכמה שיותר ערים בדרום על מנת שכל תעשיין יוכל לקחת בהם חלק קרוב למיקום של המפעל שלו".