תצוגות אביב 2016-17 סחפו אחריהן את תעשיית היופי עם מנעד רחב של אפשרויות, החל מאיפור נועז ועד למראה קליל ומרומז יותר. קבלו את המראות הלוהטים לעונה: פשוט לגזור ולתלות ליד המראה

מראה אביב קיץ 2016 בובי בראון Beach Nudes
מראה אביב קיץ 2016 בובי בראון Beach Nudes

האביב מתקרב בצעדי ענק, ואיתו החום, הלחות ושאר היתרונות המופלאים של החיים במתחם המזרח-התיכוני שלנו ולוק מעודכן נכון וטרנדי להשלמת המראה בעונה החמה.

ביקשנו ממספר חברות טיפוח בארץ ומעבר לים לפנק אותנו בטיפים למראה האולטימטיבי שלהן לאביב הקרוב. ואתן קוראות יקרות, חממו עפרונות, הכינו את צבעי הבסיס והלק וקבלו את המראות הלוהטים והמעודכנים לעונה המתחממת.

שיק תמרוקים - יצרנית התמרוקים המקומית הציגה את קריסוקולה: מראה אביבי נועז המפאר את הצבע הכחול. המראה שאב השראתו המרכזית מצבעם המשתנה של חלוקי הקריסוקולה הניחנים בגוון כחול -טורקיז בוהק וזה מגלם את חזרת המראה הגרפי באלגנטיות של שנות המילניום כשמוטיב האיליינר הגרפי מוצע בטוויסט של שימוש בצבע הכחול על גווניו השונים.

שיק (צילום:יח"צ)

סאקרה - רשת האיפור הציגה מראה זוהר, להדגשת היופי הטבעי! מישל אדרי, מאפרת הבית של הרשת הציגה לוק החוגג לדבריה "את השמש המלטפת, את עור הפנים שמתעורר לחיים אחרי תרדמת החורף ואת הבוהק הזוהר מהעיניים".

sacara(איפור:מישל אדרי)

בועז שטיין – תחזית האיפור האביבית של גורו המייקאפ בועז שטיין אותה הוא כינה בשם Blossoming – מציגה שימוש בגווני פסטל רכים לצד תיחומי עיניים מודגשים ודומיננטיים במראה כללי נקי עם נגיעות פסטליות רכות. אלה אומר שטיין "מגדירים קוטביות נשית של אסרטיביות דעתנית לצד רכות ענוגה השאולה מגווני פריחת העונה החמה".

בועז שטיין (צילום:ניסים פרץ)

פלורמר – מראה האיפור מתבסס על צבעים עדינים ורומנטיים. העיניים מודגשות בצבעים רכים וצבע נייטרלי בשפתיים. ההשראה כצפוי שאובה מעונת האביב, מהפריחה המלבלבת וכמובן מהתחדשות הטבע במלוא הדרו.

flormar  (צילום:יח"צ)

סי.אן.די - התופעה הנצפית במקומות ציבוריים בכל רחבי העולם, בכל השפות וכל הלאומים ה"גרפיטי", אפיינה תמיד את החברה האנושית. החל מימי רומא ופומפיי או אף אחורה יותר בזמן לציורי המערות או מצריים העתיקה. CND מותג הלק האמריקאי השיק את מראה 'ארט וונדל' – השואב השראתו המרכזית מהגראפיטי - תחום האמנות היצירתי וזה בא לידי ביטוי בציפורניים אביביות, ססגוניות ומשובבות נפש.

CND (צילום: יח"צ)

מאלו ווילז - מראה האביב המתמקד בצבעים רכים ורומנטיים שוב וחוזר גם במראה האיפור של היצרנית הגרמנית. גווני הפריחה האביבית הם שהיוו את מרכז ההשראה ובהתאמה מוצגת תחזית המאופיינת בשלל גוונים רכים של ורוד רך ועדין שנועדו לסייע בקבלת מראה הרמוני וקליל.

maluwillz dcb62

לוריאל פריז – בבסיס המראה ניצבת ההנחה כי "מבריק הוא סקסי". המראה תוכנן בהשראת מסלולי התצוגות וההפקות האופנה הנחשבות המאפשרות לכל אחת להיזכר כמה סקסי הוא מראה בוהק וזוהר. עוד הוסיפה היצרנית כי הגימור המבריק יסייע לכן לבלוט בשטח ללא צבעים עזים, ואף יעזור לנצוץ ללא נצנצים. השפתיים אגב, מגיעות בגווני ניוד.

לארה סטון ללוריאל פריז מראה אביבי 2016 בהשראת תצגות האופנה בעולם מראה ניוד סקסי

ג'יבנשי - ניקולא דז'א, האחראי על העיצוב והפיתוח של מוצרי האיפור של מותג היוקרה ג'יבנשי מספר העונה סיפור על מקור היופי המלאכי, וכיצד הוא נוצר כמושג של תמימות עם יופי אוניברסלי. האישה שלו חושפת אל האור האישי שלה כמו הילה מתעצמת של סיפור חייה האישי.האור האלוהי, האור של הדיווה. " אני אוהב את המוצרים הללו הם כל כך זוהרים ורכים והם מותירים מקום לחופש יצירתי. באביב – קיץ הקרוב אני מציג קולקציה המתקוממת נגד אפליה מינית שעדיין רווחת למרות ההתפתחות והמהפכה בתחום. זו השלווה אותה אני מחפש להעניק במתנה. האישה שלי היא אייקון", הוא אומר.

קולקציית מראה אביב קיץ 2016 מבית ג'יבנשי LE REVELATION ORIGINELLE (צילום יחצ חול )

מאק - ניחוח האביב באוויר מעורר אצל מאק תשוקה להתחדשות מרעננת. בהתאמה - פלטת הצבעים הוורודים של Flamingo Park בהשראת הפלמינגו כמובן תעניקלכל אישה מראה ייחודי ומרענן שכול כולו נחוג סביב הצבע הורוד.

mac(צילום:יח"צ)

בובי בראון – בצמד המילים Beach Nudes – מתארת בובי בראון את תמצית יופיו של הקיץ. האישה פשוטה וסקסית במראה שנוצר בהשראת העור המושלם והזוהר שניבט לאחר שהשמש נשקה לו.