פסח של כוכבים בקניון כפר סבא הירוקה - כוכבי הופ!: סמי הכבאי, דובוני אכפת לי, רוני נדלר, יובל המבולבל ועוד כוכבים יגיעו לקניון לבדר את הילדים בחול המועד

כלים
יובל המבולבל. יופיע בפסח בקניון כפר סבא הירוקה
יובל המבולבל. יופיע בפסח בקניון כפר סבא הירוקה

קניון כפר סבא הירוקה מזמין את כל המשפחה בחול המועד לפגוש את כל דמויות הילדים האהובות מערוץ הופ! שיגיעו להופיע בקניון בשלל תכנים ופעילויות מיוחדות בפסח הזה. הקניון יקושט כולו בדמויות מהערוץ ויתקיימו בו סדנאות יצירה, פעילויות חווייתיות, היתוליות, דמויות לצילום עצמי ועוד, עם כל הדמויות האהובות ביותר בערוץ כגון: סמי הכבאי, דובוני אכפת לי, החיוך של רוזי, הדבורה מאיה, נווה עצלנות, תותית ועוד.

הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 24-28.4 בימים א'-ה' בין השעות 11:00 עד 14:00 ובין 16:00 עד 19:00. ב- 28.4 הפעילויות יתקיימו בין השעות 10:00-13:00.

בנוסף, כוכבי הילדים רוני נדלר, רוני וקשיו, יובל המבולבל ופורופסור פוקס יגיעו גם הם לקניון. להלן לו"ז ההופעות:

יום ראשון 24.4.16

בשעה 17:00 : רוני נדלר- זמרת, יוצרת ומלחינה לילדים, והכוכבת מערוץ הופ ילדות ישראלית במופע מוסיקלי סוחף בהשתתפות שחקנים .

יום שני 25.4.16

בשעה 17:00 : רוני וקשיו - מופע בידור המבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה ב-HOT VOD בכיכובם של רוני וקשיו.רוני היא ילדה עם דמיון מפותח. היא לוקחת את אירועי היום יום השגרתיים וגורמת להם להישמע קסומים ולא הגיוניים. קשיו, החבר החצי אמיתי - חצי דמיוני של רוני, נסחף אחרי הסיפורים, עד שהם הופכים מופרכים לגמרי ואז הוא מחזיר את רוני ואת הצופים בחזרה למציאות.

יום שלישי 26.4.16

בשעה 17:00: יובל המבולבל – כוכב הילדים המפורסם של ישראל במופע בידור מוסיקלי לכל המשפחה .

יום רביעי 27.4.16

בשעה 17:00 : פרופסור פוקס - הפרופסור המוכר לכולם מהתוכניות הפופולאריות "מר עגבנייה" ו"גיבורי האור" המשודרות בערוץ הופ, במופע מצחיק וקצבי בשילוב מערכונים אהובים, הדמויות האהובות פנחס העוזר ושולה פרנגולה, ועוד. מופע סוחף לכל המשפחה.

כל הפעילויות פתוחות לקהל הרחב וללא תשלום !