מובילים ברובוטיקה: נבחרת הרובונר שייצגה את משגב בארה"ב זכתה במקום ראשון כללי בקטגוריית תיכונים ובפרסים נוספים. נבחרת הרובונר של בי"ס אסיף משגב חוזרת מארה"ב כשאמתחתה פרסים וחוויות משמעותיות. שלוש קבוצות של תלמידי י"א במגמת אלקטרוניקה השתתפו בתחרות, שהתקיימה -Trinity College בהרטפורד, קוניטיקט, באפריל ארה"ב ב1-3/4/16. הם זכו במקום ראשון כללי בקטגוריית תיכונים

כלים
נבחרת הרובונר שייצגה את משגב בארה"ב זכתה במקום ראשון כללי בקטגוריית תיכונים
נבחרת הרובונר שייצגה את משגב בארה"ב זכתה במקום ראשון כללי בקטגוריית תיכונים

הקבוצה הזוכה היא רובוט YET-I (התלמידים - טל כץ, יובל עטר, וערן כהן), שני מקומות ראשונים (שקיבלו שניהם בדיוק את אותו הציון הגבוה ביותר) במבחן ידע (פיזיקה, מתמטיקה, מכניקה ואלקטרוניקה) לתלמידים יובל שגב ועמרי אקרמן, מקום שלישי כללי בקטגוריית תיכונים לרובוט TOY (עומרי פרטוש, יובל שגב ועומרי אקרמן) ומקום ראשון בתחרות ברמה הבסיסית לרובוט Leroy (נבו שטרן, איתי שודרון, דון בואנשו ואסף לב).

את המשלחת ליוו מורי המגמה חיים דריבין וליאור קרן שמעידים כי אחרי עבודה קשה מאד, כל הקבוצות הפגינו ביצועים מעולים. לצד התחרות ערכה הקבוצה ביקורים מרתקים בשני בתי ספר.

בביקור בבית ספר לחרשים תלמידי משגב הציגו באנגלית עם תרגום סימולטני לשפת הסימנים. אחרי המצגת והדגמת הרובוטים התפתחה שיחה מרתקת על חייהם של החרשים, ועל דרכי התקשורת שלהם והתלמידים אף זכו לשיעור קצר בשפת הסימנים.

הביקור השני היה בבית ספר יהודי דתי. המפגש עם התלמידים (הצעירים) והמורים התקיים באווירה פתוחה והתנהל באנגלית מתובלת בעברית. התלמידים המארחים בחנו מקרוב את הרובוטים של משגב, והציגו רובוט משלהם.

מנהל ביה"ס אמיר הרפז: "תחום הרובוטים פועל בהצלחה רבה בבית הספר זו השנה ה-12 בכל הגילאים ובמגוון רחב. הופעת הקבוצה בארה"ב מביאה כבוד לכולנו והביקור המוצלח בקהילה היהודית הוא הזדמנות חינוכית משמעותית שהתלמידים יקחו איתם כחוויה עוד זמן רב".

הנסיעה בתמיכת 'קדימה מדע' (אורט עולמי), שמלווה בשנים האחרונות את בית הספר בפיתוח תוכניות לימודיות חדשניות.