צפון קוריאה היא אחת מהמדינות המסתוריות ביותר. המדינה נחשבת למדינה סגורה והיא מנותקת מהעולם ואפילו משכנותיה. במדינה מבקרים מדי פעם תיירים אך אפשר לומר בפה מלא כי היא רחוקה מלהיות יעד תיירותי. המטיילים בצפון קוריאה מבינים כי מדובר במדינה מסוגרת לא רק בשלב תכנון הטיול אלא גם במהלכו.

כלים
צפון קוריאה
צפון קוריאה

שוטטות במדינה מגלה עולם שונה מהמוכר לנו. ברחובות אין שלטי פרסומות גדולים וצועקים, כלי הרכב מועטים ושלטון היחיד נראה מכל מקום. מאז נחצתה קוריאה החליט שליטה, קים איל סונג, ליצור מדינה שתהיה עצמאית לחלוטין, ללא כל תלות במדינות אחרות או שכנות. היום המדינה בעלת כלכלה פנימית חזקה, היא נשלטת על ידי שליט יחיד והיא חיה בבדידות מוחלטת משאר העולם.

הצצה אל צפון קוריאה

מהדברים הכתובים אפשר להבין כי ההחלטה של צפון קוריאה לבודד את עצמה גרמה לה לחוסן כלכלי ולחוסר תלות באחר. לכן, אין לה צורך של ממש במבקרים ותיירים ואלו שמגיעים אליה עושים זאת כדי להציץ אל הקסם שלה וזאת מתוך חוש הרפתקנות ורצון לגלות עוד חלקים בעולם, אלו שסגורים בפני העולם. הטיול בצפון קוריאה כולל ספיגת האווירה במקום ומעבר לכך המטיילים פוגשים מונומנטים ענקיים מיוחדים, נוף הרים קסום וחופי ים שאפשר לחלום עליהם.

לצאת לצפון קוריאה בטיול מאורגן בלבד

צפון קוריאה היא מדינה מסוגרת ומבודדת והתיירים שמגיעים אליה עושים זאת כדי לראות את מה שעל פניו אינו גלוי לעין. הטיול עצמו יתבצע רק במסגרת טיול מאורגן וזאת כיוון שהמשטר במדינה לא מאפשר לכל אחד לבוא אליה סתם כך. השלטון במדינה נותן רישיונות למדריכים מקומיים ורק הם רשאים להוציא את הטיולים ולוות אותם.

חברת תרבותו מביאה אתכם לצפון קוריאה בדרך הטובה ביותר

חברת תרבותו מוציאה טיולים מאורגנים לצפון קוריאה תוך שהיא מקפידה ליצור את המסלול המעניין ביותר ועם זאת תוך הקשבה לכללי המשטר. החברה אחראית להוציא את הטיול הטוב ביותר והיא דואגת לכל פרט כולל:

· תיאום מראש - חברת תרבותו נמצאת בקשר עם חברה לטיולים מאורגנים מצפון קוריאה, חברה אשר קיבלה אישור מתאים מהממשל לארגן טיולים במדינה. חשוב לדעת כי ללא אישורים מתאימים אין להגיע אל המדינה.

· הוצאת ויזה – החברה דואגת לכל אחד מהמטיילים לקבלת ויזה מתאימה למהלך הטיול. החברה מנוסה מאד בהליך של הוצאת טיולים לצפון קוריאה על כל המשתמע מכך והיא דואגת לכל פרט, גם לכך שתוכלו לקבל אישור לצאת לטיול.

· אנגלית ועברית – הטיול מלווה על ידי חברה מקומית ומדריך מטעם חברת תרבותו יוצא גם הוא אל הטיול. המדריכים המקומיים הם דוברי אנגלית שוטפת ועם זאת, המדריך הישראלי אשר יוצא לטיול יכול לתרגם את הנאמר במידת הצורך. יש לציין כי מדריך מקומי חייב לצאת לטיול.

· ארוחות – החברה דואגת לכך שהמטיילים ייהנו מחוויה מושלמת וזו כוללת שהות בפנסיון מלא וארוחות במסעדות מקומיות כשישנה אפשרות לקבלת תפריט צמחוני בכל מקום.

מידע נוסף באתר תרובותו