ביום שבת , 2 באפריל בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט מיוחד עם החלילנית האוסטרלית עטורת הפרסים סאלי ווקר ונגני התזמורת הסימפונית ירושלים: דמיטרי מלכין – אבוב וקרן אנגלית, מרינה פרדין – נבל. בתוכנית בתוכנית: פרלוד לאחר הצהריים של פאון, קלוד דביסי Claude Debussy , אור ירח מאת קלוד דביסי , טריו סרנדה מאת אנסלם ווינה Vinée Anselme , סרבנדה ואלגרו מאת גבריאל גרובלז Gabriel Grovlez, אלתור אופ' 86 מאת גבריאל פורה Gabriel Fauré

כלים
קונצרט מוסיקה צרפתית  עם החלילנית האוסטרלית סאלי ווקר ונגני הסימפונית ירושלים במנזר בית גמאל
קונצרט מוסיקה צרפתית עם החלילנית האוסטרלית סאלי ווקר ונגני הסימפונית ירושלים במנזר בית גמאל

בין הישגיה המרובים ווקר הגיעה לשלב האחרון בתחרות החליל הבינלאומית לאונרדו דה לורנצו (איטליה) וזכתה במקום השני בתחרות החליל הבינלאומית פרידריך קולאו Friedrich Kuhlau (גרמניה), היא הופיעה עם מנצחים מפורסמים ומנהלת קריירה בינלאומית.

רפרטואר ייחודי של קונצרט זה נוצר לצורך המפגש בינה לבין שני נגנים מובילים בתזמורת הסימפונית ירושלים: הנבלאית מרינה פרדין ונגן האבוב הראשון דמטרי מלכין. הם ינגנו יצירות שונות של מלחינים צרפתים מסוף המאה ה- 19.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן לסייר במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690