מקומו של הניקיון ביומנו רוב האנשים יסכימו על כך שסביבה נקייה וריחנית היא סביבת מחייה ועבודה נעימים יותר והיא משפיעה רבות על מצב הרוח שלנו. מעסיקים יודעים למשל שעובדים צריכים מרחב נקי ומסודר כדי להיות יעילים בעבודתם. גם הורים יכולים להעיד על כך שבית מסודר ונקי גורם להם להיות יותר נעימים וסבלניים כלפי משפחתם.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

כאשר מדובר בניקיון הבית זה עניין חשוב ביותר למרבית האנשים, הדבר הראשון שמשפיע על אווירת הנינוחות והרגשה של בית חמים ומזמין זה הניקיון של הבית, החל מהאבק על הרהיטים וכלה בחלונות מבריקים ומצוחצחים. ניקיון הבית משפיע על התחושה הטובה של הדיירים, מראה על אירוח מתחשב ונוח וחשוב לבריאות המשפחה.

השאלה המרכזית בנושא הניקיון היא מי יבצע את הניקיון ? כשמדובר במשרד או במוסדות ציבוריים התשובה לכך ברורה, והיא חברות ניקיון מקצועיות שישלחו את העובדים שלהם לנקות את המבנים הרצויים. לעומת זאת, כאשר מדובר בבתים פרטיים ובדירות מגורים התשובה לכך אינה חד משמעית, יש אנשים שמעדיפים לנקות את הבית בעצמם ויש כאלו שמחפשים אנשי מקצוע לניקיון. מאמר זה יעסוק בחברות ניקיון בתים, למה כדאי לשכור שירותי חברה שכזו ומה היתרונות שלה.

למה לשכור שירותי ניקיון לבית?

באמצעות שכירת שירותי ניקיון בתים אפשר להרוויח הרבה מעבר לסתם בית נקי. כאשר שוכרים שירות ניקיון המנקה יגיע לכל אותם המקומות שלכם אין סבלנות או זמן לנקות, כמו הברקת חלונות, ניקיון אבק מעל רהיטים גבוהים, פאנלים וניקוי פתחי ניקוז. ניקיון המקומות האלו שלעיתים נסתרים מהעין ולא תמיד חושבים עליהם כמשהו חשוב שיש לנקות זה מה שיכול לעשות את כל ההבדל. הדברים הקטנים האלו זה מה שיכול לתת תחושה של רעננות ותחזוקה גבוהה של הבית.

בנוסף לכך, בשגרת החיים העמוסה ובמרוץ אחרי הזמן, על ידי שכירת שירותי ניקיון הדיירים חוסכים את זמן הניקיון היקר ויכולים לנצל את הזמן הזה לעבודה, תחביבים ולבילוי זמן נוסף עם המשפחה. זמן הוא משאב חשוב בחיים של כולנו, וכאשר מדובר בבתים גדולים או בדיירים שמעוניינים לחיות בבית נקי באופן יסודי, ניקיון הבית יכול לקחת שעות רבות או יום שלם שיתבזבז על חשבון דברים אחרים שיש לעשות.

היתרונות של חברת ניקיון בתים על פני אנשים פרטיים

כאשר שוכרים חברה מקצועית לניקיון הבית מרוויחים מכך יתרונות רבים ומשמעותיים שלא מקבלים בדרך כלל מאנשי ניקיון פרטיים שמבצעים את העבודה.

אחד היתרונות הבולטים הוא כל מה שקשור לחומרי הניקיון ומכשירי הניקיון. כאשר מגיע אדם פרטי לנקות יש לספק לו את חומרי הניקיון והמוצרים איתם הוא מנקה, זה יוצר עבודה נוספת לבעל הדירה שצריך לקנות בכל פעם את החומרים שנגמרים, וכן לא תמיד המנקה או בעל הדירה יודע מהם החומרים המומלצים לכל צורך. לעומת זאת, כאשר שוכרים חברת ניקיון המנקים מגיעים עם החומרים הייעודיים לכל מטרה, מבצעים במקצועיות את עבודתם וחוסכים בכך עוד זמן יקר.

יתרון נוסף הוא המקצועיות והאמינות. חברת ניקיון היא מוסד אמין ובעל רישיון עבודה, ללא זיופים או בעיות משפטיות שעלולות להיווצר. עובדי החברה מכוסים על ידי ביטוח ומקבלים תלושי שכר מסודרים, כך שתוכלו לקבל עובד ניקיון מקצועי ובראש שקט לתת לו לדאוג לביתכם, כאשר כל בעיה ותקלה העלולה לצוץ תטופל על ידי חברת הניקיון.

מלבד שירותי ניקיון שמגיעים לבית בכל תקופת זמן מוגדרת, ניתן למצוא אצל חברות הניקיון גם שירותי ניקיון יסודיים יותר ושירותי ניקיון חד פעמיים. ניקיון חד פעמי ויסודי יכול להתבצע למשל לאחר שיפוץ, לפני כניסה לבית חדש או אחת לכמה חודשים לביצוע ניקיון יסודי יותר מהניקיון הרגיל. סוגי ניקיון אלו דורשים לרוב מכשירים ייחודיים יותר ואף חומרים חזקים יותר. למשל, לאחר צביעת קירות נשארים כתמים על הרצפה והפנלים, ועל ידי חומר מיוחד אשר ממיס צבע ניתן להוריד את אותם הכתמים ביעילות ובקלות.

לכן, אם החלטתם שאת עבודת ניקיון הבית אתם משאירים למנקים מקצועיים בשכר, ואם ברצונכם לקבל מנקים מקצועיים שיבצעו את העבודה כמו שצריך, עם חומרים איכותיים שלא יזיקו לרהיטים ולרצפה אך ינקו היטב, ההמלצה החמה היא לשכור חברת שירותי ניקיון בתים אמינה.

מאת: דוקטור פוליש

אתר: https://www.cln.co.il