אם גם אתם עומדים לפני אירוע החלומות שלכם, ואתם רוצים להבטיח לעצמכם שכלל האירוע יתנהל על הצד הטוב ביותר, ההמלצה היא לשים לב לכל הפרטים הקטנים ולהסתכל על האירוע לא רק ברמת המאקרו אלא גם ברמת המיקרו והירידה לרזולוציות. שירותים לאירועים לדוגמא, נראים רק פרט קטן מכל מערך האירוע, אך בפועל יש להם השפעה מרובה וישירה על כל רמת ההנאה של האורחים באירוע, ולכן יש לתת להם את הכבוד הראוי להם.

קרדיט תמונה: יח"צ
קרדיט תמונה: יח"צ

 

איך מתכננים אירוע?

תכנון האירוע כולל עימו חלקים רבים, החל משלב התאוריה, החלומות והפנטזיות, המשך בשלב התכנון והאסטרטגיה וכלה בשלב היישום והמעשה. גם השירותים לאירוע אמורים להיכלל בשלבי תכנון האירוע, כיוון שבלעדיהם לא ניתן לבצע אף אירוע. כאשר מדובר על אירוע ייחודי שמתרחש בשטח הפתוח, יש לשים דגש רב על שירותים לאירוע כיוון שיש להם משקל רב על הנאת האורחים מכלל האירוע כולו.

קונספט עיצובי יוצא דופן

גם אתם החלטתם ללכת על קונספט עיצובי יוצא דופן? קונספט מרשים יאפשר לכם להתפרע עם העיצובים שלכם, כאשר רק השמים הם הגבול. בתכנון הקונספט שלכם, אתם בוודאי לוקחים בחשבון מוטיבים שיחזרו על עצמם וייצרו את התמונה השלמה. ומה עם השירותים לאירועים? גם הם נדרשים להשתלב בקונספט הכללי בעזרת המוטיבים החוזרים והמרשימים. ובדיוק עבורכם, קיים מגוון רחב של עיצובים מרהיבים של שירותים לאירועים, בקונספטים שונים ובמוטיבים מרשימים שיאפשרו לכם לשדרג את כל נראות וקונספט האירוע שלכם.

אירוע בשטח הפתוח

אירוע בשטח הפתוח אינו גימיק חולף, אלא טרנד שרק הולך וצובר תאוצה, ולא לשווא. אין כמו הטבע החופשי כדי לאפשר לכל משתתפי האירוע להרגיש נינוחים ורגועים מתמיד. אמנם, האירוע בשטח הפתוח מלא ועמוס ביתרונות משמעותיים, אך החיסרון הכי גדול שלו, זה שהוא דורש התארגנות מרובה ולוגיסטיקה בלתי נגמרת. אלא אם כן... יש מי שלוקח את העול העיקרי ממכם, ודואג עבורכם לשירותים לאירועים, אשר יאפשרו לכלל האורחים שלכם להרגיש בנוחות מקסימלית לאורך כל האירוע, כך שהם יהיו פנויים להנות מן האירוע מתוך רוגע, שלווה ושחרור פנימי עמוק.

כמה שירותים לאירועים אתם צריכים לאירוע?

כדי לבחור את מספר קרונות השירותים אותם יהיה עליכם להשכיר, בררו עם עצמכם דבר ראשון, מהו מספר המשתתפים הצפוי באירוע. על פי שקלול נתון זה, תוכלו להתאים גם את מספר חדרי השירותים, כאשר בכל מקרה יש לזכור כי צפי האורחים הוא משוער ועלול לעלות, וכן שתמיד עדיף חדרי שירותים מרובים מידי, מאשר חדרי שירותים מועטים מידי שגורמים לתורות ארוכים וללחץ מעיק עבור האורחים המשתתפים באירוע.

מקסימום ניקיון בשירותים לאירועים

כדי לאפשר לאורחים המשתתפים באירוע החלומות שלכם, מקסימום חוויה והנאה, על השירותים לאירועים להיות הרבה יותר מנקיים ומאורגנים. רק שירותים אשר מצוידים במערכת ניקוי אוטומטית, לצד אנשי שירות מקצועיים צמודים יכולים להיות נקיים לאורך זמן וכך לאפשר שימוש מרובה לכלל האורחים, מתוך היגיינה וכבוד בסיסי. חשוב לזכור שניקיון השירותים הניידים הוא לא רק ארט אסתטי, אלא ממש אקט בטיחותי שמונע העברת חיידקים והדבקה במחלות, ולכן הקפידו על פרמטר הניקיון בעת שאתם בוחרים את השירותים מפוארים לאירוע שלכם, על מנת לשמור על בריאות וביטחון האורחים.

חשוב מאד גם שבצוות המלווה יהיה איש טכני מיומן המכיר את מערכות הקרון ולא לקחת סיכון של תקלה והצורך והשגת טכנאי שכנראה יגיע רק לאחר מספר שעות.

לסיכום: ככה תבחרו שירותים לאירועים בשטח הפתוח!

כעת גם אתם יודעים לבחור שירותים לאירועים שנערכים בשטח הפתוח, על פי פרמטרים מובילים של קונספט עיצובי משלים, מספר השירותים שנדרשים לאירוע על פי מספר האורחים הצפוי, ורמת הניקיון של השירותים אשר משפיעה גם על הבריאות וגם על הצלחת האירוע.