יש כמה דברים שאנחנו, בני האדם, אוהבים במיוחד. לקבל מתנות שוות זה אחד מהם, ולבלות עם חברים או משפחה יכול להיות דבר נוסף. מפגשים חברתיים, ימי הולדת, אירועים משפחתיים, הכול מהנה ונעים, אבל זה תמיד טוב יותר כאשר יש אוכל טוב בסביבה. תושבי גוש עציון יכולים כיום ליהנות משירות משלוחי אוכל. גוש עציון הוא אזור עם היסטוריה לא פשוטה, והעובדה שכעת אפשר ליהנות גם שם משירותי חיים מודרניים ולהזמין משלוחי אוכל הביתה זה בהחלט סימן טוב.  

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

במאמר קצר זה מציע כמה מהמנות הפופולריות במשלוחים, מנות שיכולות לעשות את דרכן אליכם כבר בתוך כמה רגעים, בהם תעברו מציפייה עזה לארוחה מופלאה, מגוונת, וכשרה למהדרין.

המנות הפופולריות במשלוחי האוכל בגוש

מה מזמין עם ישראל לאכול כשהוא רעב? ומה המנות הכי פופולריות בתפריט? האמת היא שקשה לבחור, כי התפריט מורכב מהטוב שבטוב, מהמאכלים הכי פופולריים במדינה, והכול טעים וטרי. ובכל זאת, כשאנו רעבים, אי אפשר להתלבט שעות על גבי שעות, ואף לבטל תורה, ויש להחליט בהקדם על המנה הנכונה לנו היום. אפשר להירגע עם הידיעה שמחר יום חדש, וגם אז נצטרך לאכול, אז מה שבחרנו היום היה להיום, ומחר נטעם משהו חדש מהמבחר:

  • פיתה עם קבב – כמה פשוט, ככה טוב, קבב שנעשה נכון הוא חווית טעמים שמעירה את הפה. לרוב חרפרף עד חריף, תערובת התבלינים הייחודית היא הסוד של כל מומחה קבבים, עם מידת העשייה ששומרת על הקבב עם עסיסיות שמורגשת בכל ביס ונגיסה. הפיתה הטרייה מחזיקה אוצר של סלטים ורטבים, והמנה יוצאת לא פחות ממושלמת.
  • פיתה עם פלאפל – שוב, קלאסיקה שקשה לטעות איתה, אבל גם קשה להצטיין בה. התחרות על הפלאפל הטוב ביותר עזה כמו התחרות על הקבב הטוב ביותר, ומי שמצליח עם מתכון מנצח זוכה בכל הקופה. נכון, יש אוהדים של הפלאפל הזה ויש אוהדים של הפלאפל הזה, אבל אם עושים מבחן טעימות, מי שהפלאפל שלו טעים ישבה את לב כל הסועדים.

לא רק פיתה, ובכלל – עוד מנות

בין אם זה קבב ובין אם זה פלאפל, ובין אם העדפתם בכלל חזה עוף בגריל, פרגית או מעורב ירושלמי, המנות האלו יכולות לצאת מהפיתה ולהיכנס ללאפה ולהתגלגל עימה עד אליכם הביתה. אם אתם מזמינים בזמן, תוכלו ליהנות גם ממנות עסקיות שכוללות מנות עיקריות ובשריות שונות, תוספות מגוונות כולל אורז, מג'דרה, פירה, תפו"א אפוי ועוד.

סלטים זה חלק עיקרי בכל ארוחה, לפעמים זו הארוחה עצמה. תפריט סלטים עשיר כולל סלטים עם תערובות של ירקות וחלבון בשרי, כגון סלט עם רצועות שניצל או חזה עוף, סלט עם שווארמה עגל, או פשוט סלט עם גרגרי חומוס וביצה קשה, עם ירקות כמובן, והרטבים המתאימים.

לפרטים נוספים ליחצו – משלוחי אוכל גוש עציון