סגירת מרפסת זכוכית הפכה בשנים האחרונות למבוקשת מאד ויש לכך כמה וכמה סיבות. בין אם אתם בעלי עסק או פשוט גרים במגדל קומות גבוה כיום אפשר להזמין זכוכית נאספת למרפסת שיכולה להפוך ולהיות העיצוב שמשלים את הסלון או את החדר בו נמצאת המרפסת. ולא מדובר רק בעיצוב, אם כי גם בפונקציונליות גבוהה שמסייעת לכם להשמיש את המרפסת בכל עונה בשנה.

קרדיט תמונה צל וילון
קרדיט תמונה צל וילון

מהן הסיבות הקיימות לסגירת מרפסת באמצעות זכוכית?

ישנן לא מעט סיבות לסגירת מרפסת באמצעות וילון זכוכית ואם אתם מתלבטים או לא יודעים אם הסיטואציה מתאימה לכם הנה שתי סיבות מרכזיות מהן:

עיצוב

סגירת מרפסת באמצעות זכוכית היא סגירה מעוצבת ומודרנית מבחינת העיצוב. לא מעט מעצבי פנים ממליצים על עיצוב זה בשל האור שהסגירה מאפשרת, ההנאה מהשמש, מהנוף ופונקציונליות גבוהה של הצללה בקיץ או מניעת כניסת גשמים ורוחות בימי החורף.

עוד חדר בבית

זכוכיות עבור סגירת מרפסת יוצרות אטימות המבודד את השטח החיצוני מהשטח הפנימי ולמעשה יוצרות חדר נוסף. לא כולם אוהבים מרפסת, ולעיתים המרפסת היא רק סיבה להפוך אותה למחסן. במקום להפוך אותה למחסן אפשר בקלות להפוך אותה לעוד חדר איכותי בבית שיש בו גם נוף.

מהם היתרונות בסגירת מרפסת זכוכית?

זכוכיות הזזה המאפשרות סגירת מרפסת יוצרות אטימות המבודדת כניסה של מים, ואף כניסת רוחות. הזכוכיות הן זכוכיות עמידות לתנאי מזג האוויר ומותאמות בדיוק לסיטואציה זו. בנוסף לכך, יש תחושת ביטחון מאד גבוהה כאשר סוגרים מרפסת באמצעות זכוכיות. הן מבודדות רעשים, הן מאפשרות לנו ביטחון כאשר יש ילדים קטנים בבית וישנה מרפסת והן שומרות בידוד טמפרטורה. האלמנט העיצובי הוא ללא ספק יתרון משמעותי. אפשר כיום לבצע עיצובים מרהיבים על זכוכיות לצורך סגירת מרפסת זכוכית, בין אם בהזמנה אישית ובין אם בהזמנה של עיצובים קיימים. כך אתם למעשה מקבלים מוצר שהוא גם עיצובי, וגם פונקציונלי ברמה גבוהה ואיכותית.

כמה עולה לסגור מרפסת זכוכית?

כל מוצר שאנחנו רוכשים, ללא ספק הוא תלוי תקציב. לפני שאתם רוכשים זכוכית הזזה למרפסת לצורך סגירה או בכלל כל סגירת מרפסת זכוכית חשוב שתבדקו האם הזכוכית עומדת באישורים ותקנים המחמירים ביותר מבחינת העובי של הזכוכית, הגודל שלה ושאר הפרמטרים. לרוב המוצרים הנמכרים בתחום זה נבדקים היטב על ידי אנשי המקצוע. ועדיין, חשוב לשאול את כל השאלות. עלות הזכוכית תלויה בעובי הזכוכית, באטימות, בגודל וגם בעיצוב. על מנת שתוכלו לקבל טווח ריאלי או אפילו מחיר מדויק הכי טוב לעשות זה ליצור קשר עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום ולבקש הצעת מחיר על סמך פרמטרים מדויקים. חברת טופ גלאס היא מהחברות הוותיקות בישראל והמובילות בתחום סגירת מרפסות באמצעות מערכות זכוכית מתקדמות העומדות בתקנים המחמירים ביותר. החברה דוגלת בערכי מצוינות ומייבאת את המוצרים המובילים בעולם. אנחנו מזמינים אתכם לקבלת שירות אדיב, סבלני ומכיל לצד מקצועיות ברמה גבוהה.