ההתפתחות הטכנולוגית לא עוצרת. בכל רגע נוצרים חידושים בתחום המחשוב והטכנולוגיה, שמגיעים גם אל עולם העסקים. אין עסק מודרני כיום שלא משתמש בפתרונות ושירותי מחשוב לשיפור הביצועים, וגם עסקים "מיושנים" יותר מבינים שזהו הכיוון אליו עולם העסקים צועד. אקספרס טכנולוגיות בע"מ מציעה לכם פתרונות טכנולוגיים מגוונים, שיסייעו לכם מבחינה פרקטית בעסק.

קרדיט תמונה: PIXABAY
קרדיט תמונה: PIXABAY

מחשוב ועסקים – אי אפשר להפריד כיום

גם אם אתם חושבים על עסקים שמהות העיסוק בהם לא דורשת מחשוב, אתם ככל הנראה תמצאו את עצמכם זקוקים לסיוע של פתרונות מחשוב לעסקים כאלו ואחרים. אי אפשר להפריד היום את עולם העסקים ממחשוב וטכנולוגיה. בין אם מדובר על חברות הייטק רווחיות במיוחד, שמייצרות תוכנות ורעיונות טכנולוגיים שונים לצרכים מסחריים, ובין אם מדובר בעסקים שנחשבים למיושנים יותר ומבינים שטכנולוגיה ומחשוב יכולים לתרום להם במגוון דרכים. שירותי מחשוב לעסקים יכולים לבוא לידי ביטוי בצורות שונות ומגוונות. ישנם שירותים שמסייעים לעסק מבחינת התקשורת שלו, בתוך הארגון ומחוץ לארגון, עם לקוחות וספקים. שירותים אחרים מאפשרים מתן תמיכה בתפעול של מחשוב שונה. שירותים מסוימים מאפשרים ייעול בניהול המידע ובשמירה שלו. כל אלו מאפשרים ביצועים איכותיים יותר מצד החברה, שיבואו לידי ביטוי בהגדלה של ההכנסות והקטנה של ההוצאות.

תמיכה ועזרה טכנית

שירותי IT לעסקים אלו שירותים שאמורים לספק סיוע טכני ותמיכה טכנית. השירותים הללו מיועדים לחברות שעובדות עם מחשוב באופנים שונים. הדבר לא רלוונטי בהכרח רק לחברות הייטק גדולות, עם הרבה חומרה ושימוש בתוכנות מגוונות. גם במוקדי שירות למשל, שם עובדים מוקדנים רבים עם מחשבים רבים, עשויות לצוץ תקלות ובעיות שונות הנוגעות לתפעול של המחשב או לתפעול של התוכנות השונות הנדרשות לביצוע העבודה בצורה יעילה. במקרים רבים, העובדים, שמיומנים ובקיאים בעבודת המחשוב הספציפית שלהם, לא יודעים כיצד לתקן את התקלות או את הבעיות בעצמם. שירותי מחשוב לעסק שמספקים תמיכה ועזרה טכנית, מאפשרים לכם לחסוך הרבה זמן. במקום להתעכב על תיקון הבעיה הטכנולוגית שצצה, תוכלו לתקשר עם השירות המדובר ולקבל מענה מהיר ומדויק. החסכון בזמן הזה יוביל גם לחסכון כספי בסופו של דבר, שכן העובדים יוכלו לחזור במהרה לעבודה.

שירותי תקשורת

תקשורת היא דבר שאנחנו מבצעים באופן הכרחי, בין אם מדובר על מחשוב או לא. היכולת של בני אדם לתקשר מוגבלת ליכולות הגופניות שלנו. אנחנו מתקשרים באמצעות דיבור או באמצעות סימנים מוסכמים, אך לא מעבר לכך. הטכנולוגיה מאפשרת לנו לתקשר הרבה יותר מהר ובצורה הרבה יותר נרחבת ממה שאנחנו כבני אדם מסוגלים לעשות. פתרונות מחשוב ותקשורת מסוימים מאפשרים לגורמים שונים בארגון לתקשר בינם לבין עצמם בצורה מהירה ויעילה יותר, וכן לתקשר בינם לבין הלקוחות של הארגון או הספקים של הארגון בצורה מהירה ויעילה יותר. מרכזייה לעסק למשל, היא דוגמא לאחד מפתרונות התקשורת שניתן ליישם בארגון באמצעות שירותי מחשוב.

מחשוב הענן

המילה "ענן" כבר מזמן מזוהה יותר עם עולם התוכנה והחומרה מאשר עם הדבר הלבן שנמצא בשמיים. כאשר מדברים על מחשוב ענן , מדברים על פעולות מחשוב שונות שמתבצעות על גבי שרתים שהמחשב מתקשר איתם מרחוק. במחשוב זה, המחשב אינו מחובר לשרת באופן פיזי, אלא מחובר לשרת שיכול גם להימצא במרחק של קילומטרים רבים ממנו. שירותי ענן מאפשרים עבודה על גבי השרתים הללו.

יתרונות בענן

אפשר להנות מהרבה יתרונות של שירותי ענן לעסקים. עסק שנהנה משירותי הענן, לא צריך לתחזק תשתית גדולה של שרתים, לא צריך לדאוג לבטיחות שלהם, שכן הם נמצאים במקום מרוחק, ואינו צריך לבזבז כסף על הרכישה שלהם. פתרונות ענן מתאפשרים הודות לתשלום חודשי ברוב המקים, שיוצא לטווח הקצר והארוך הרבה יותר זול מאשר אחזקת שרתים בתוך הארגון עצמו.

פתרונות ושירותים איכותיים לעסק שלכם במקום אחד

הרבה דברים יכולים לשפר את העסק שלכם. עובדים מיומנים, שיפור של המוצר או השירות של העסק שלכם ואפילו תהליכים בתחום של העסק שלכם שמתרחשים מבלי שיש לכם את היכולת להשפיע על כך. אם אתם מעוניינים לשפר את העסק שלכם באופן וודאי שתוכלו להשפיע עליו, חפשו פתרונות מחשוב וטכנולוגיה שיתנו את הערך המוסף, כמו פתרונות המחשוב של אקספרס טכנולוגיות בע"מ.