ח"כ איילת נחמיאס ורבין ביקרה היום במד"א וסיירה במוקד הלאומי המשולב: "אני רוצה שאנשים יכירו את הפעילות החשובה הנעשת יום יום במד"א". את הדברים אמרה ח"כ נחמיאס ורבין בעת ביקורה במוקד הלאומי המשולב של מד"א * במהלך הביקור סקר מנכ"ל מד"א בפני ח"כ נחמיאס ורבין את פעילות הארגון, המוכנות לחירום, פעילות שירותי הדם של מד"א ועל תקציב מד"א * מנכ"ל מד"א אלי בין: " התרומה שלך למד"א והמאמצים שאת משקיעה לטובת הארגון הם משמעותיים ויש לך חלק בהצלת החיים בישראל "

כלים

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) ביקרה היום (ה') במד"א וסיירה במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקריית אונו, על מנת להכיר טוב יותר את עבודת החובשים והפאראמדיקים במוקד המטפלים בכל הפניות המגיעות לקו החירום 101 של מד"א.

חברת הכנסת קיבלה סקירה מקיפה ממנכ"ל מד"א ומבכירי הארגון על פעילות הארגון והתפתחותו בשנים האחרונות, על שירותי הדם של מד"א, על הטכנולוגיות המתקדמות במוקדי מד"א לאיתור הנפגעים במקרים בהם המיקום אינו ידוע, בתדרוכים הרפואיים של המוקדנים עד הגעת הפאראמדיקים למטופל, ועל תקציב מד"א. במהלך הביקור פגשה חברת הכנסת את החובשים והפראמדיקים במוקד ובאמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ, שוחחה עימם וה התעניינה בעבודתם להצלת חיים.

חברת הכנסת נחמיאס ורבין התעניינה כיצד היא יכולה לעזור בגיוס תורמי דם בתקופות בהם יש מחסור בתורמים והבטיחה להמשיך ולעזור בגיוס כספים לשעת חירום למד"א, ארגון ההצלה הרשמי של מדינת ישראל כפי שעשתה עד עתה בסיוע שר הבריאות הרב יעקב ליצמן.

בתום הביקור אמרה ח"כ נחמיאס ורבין: "התרשמתי עמוקות ממד"א, מהחומר האנושי המדהים שקיים בארגון ומכמות המתנדבים העצומה שהוא סוחף אחריו. אני רוצה שיום יום אנשים יבינו מה נעשה במד"א ואפעל למען מד"א בכל מהלך פרלמנטרי בעל חשיבות, כולי מגויסת למשימה. אני מודה לכם מאוד על כל מה שאתם עושים."

מנכ"ל מד"א אלי בין: " אני מודה לח"כ נחמיאס ורבין על הביקור במד"א ועל הרצון ללמוד ולהכיר את פעילותו של ארגון ההצלה הלאומי של מדינת ישראל מתוך רצון לסייע לנו להצלת חיים. התרומה שלך למד"א והמאמצים שאת משקיעה לטובת הארגון הם משמעותיים ויש לך חלק בהצלת החיים בישראל".