כל אזרח ישראלי היוצא לחו"ל יקבל בנתב"ג חומרי הסברה מיוחדים של שיסייעו לו להתמודד עם השקרים שמפיצים פעילי ה- BDS נגד ישראל בעולם. יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, יגיע מחר לאולם ההמראות בנתב"ג להשיק את הקמפיין לגיוס אזרחי ישראל לטובת המאבק ב- BDS ויחלק ליוצאים לחו"ל את חומרי ההסברה. הפעילות תחל בשעה 10:15 בבוקר באולם ההמראות בנתב"ג

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד מוביל קמפיין לגיוס אזרחי ישראל למלחמה בשקרים שמפיצים פעילי ה- BDS בעולם נגד ישראל. כל אזרח ישראלי היוצא לחו"ל יקבל חוברת מיוחדת שתסייע לו בעזרת תשובות מנומקות להתמודד מול הטענות והשקרים שמפיצים ארגונים קיצוניים נגד ישראל בעולם.

כדי להגדיל את החשיפה לתשובות הישראליות יופצו החומרים גם ברשתות החברתיות על מנת שיוכלו האזרחים להילחם נגד ה- BDS גם בזירה האינטרנטית. בחודשים האחרונים מוביל לפיד את המאבק נגד ה- BDS ונפגש עם גורמים בכירים באירופה ובארה"ב, מובילי דעת קהל, חברי פרלמנט ונלחם גם בתקשורת הבינלאומית כדי להציג את האמת אל מול השקרים המופצים.

במהלך פעילותו נפגש לפיד עם קבוצות רבות של סטודנטים ומנהיגים שנאבקים יום יום מול ה- BDS באוניברסיטאות ברחבי העולם ובזירות נוספות ושמע מהם על הקשיים איתם הם מתמודדים. בעקבות פעילותו הגיעו ללפיד פניות מאזרחים רבים שביקשו חומרים וכלים להתמודדות עם ה- BDS ברשתות החברתיות ובמהלך שהייתם בחו"ל. את חומרי ההסברה ערכו צוות יועצים ומומחים בנושאי הסברה ובדרכי פעולה להיאבק נגד ה- BDS בזירה הבינלאומית.

החוברת נפתחת בהסבר על תנועת ה- BDS ובקריאה ליוצאים לחו"ל לסייע במאבק: "אסור לנו להפקיר את הזירה. לא כולם אנטישמים, לא כולם נגדנו, אנחנו פשוט צריכים להסביר את הצד שלנו. הכנו לכם חוברת קטנה ומול כל שקר שמופץ כתבנו לכם את האמת. במלחמה הזאת- כולנו שליחים".

החוברת מציגה מספר טענות מרכזיות בהן משתמשים פעילי ה- BDS ומולם את האמת איתה אפשר להפריך כל אחת מהטענות. החוברת קטנה ונוחה לשימוש ומגובה בנתונים ומספרים שמקלים על ההתמודדות עם השקרים המופצים. למשל, אחד השקרים הנפוצים אליו מתייחסת החוברת הוא הטענה של ה- BDS כי הסכסוך הישראלי פלסטיני הוא השורש לבעיית הטרור ברחבי העולם.

דוגמא נוספת לטענה שקרית המצוינת בחוברת בה משתמש ה- BDS היא כי ישראל אינה מכירה בזכותם של הפלסטינים למדינה ואינה מעוניינת להגיע להסדר. טענה שקרית זאת מופרכת על ידי הנתון המצוין בחוברת שמראה כי מאז שנות ה-30 דחו הפלסטינים מספר רב של הצעות להסדר טריטוריאלי וכי פעמיים בשנות ה-2000 הציע ישראל לפלסטינים יותר מ-90% מהשטחים כדי להקים מדינה והם סירבו.