כאשר ג׳וזף ברמן מקים פרויקט נדל״ן חשוב לו מאוד האופי של הפרויקט; לפי תפיסתו הפרויקט לא יכול להיות תלוש מהמציאות, הוא חייב להשתלב בהרמוניה עם הסביבה. בפרויקט הדירות בהבימה ניתן לראות דוגמה טובה לתפיסה זו.

ג'וזף ברמן
ג'וזף ברמן

כיכר הבימה הוא אחת מאותן הנקודות התל אביביות המושרשות היטב בהיסטוריה ובהוויי העיר. הכיכר תוכננה עוד בשנות העשרים של המאה הקודמת וב -1935 הונחה בה אבן הפינה לתאטרון הבימה אשר נפתח כעשור מאוחר יותר. מי שאוהב אנקדוטות היסטוריות בוודאי ישמח לדעת שבכיכר הזו הושבע צה״ל כצבא המדינה ב 1948, בטקס במעמד שר החוץ משה שרת וראש העיר דאז ישראל רוקח. חברת אימן ג׳י בי, בראשות ג׳וזף ברמן, מאמינה שעם היסטוריה כזו יש גם הרבה מחויבות לעתיד ולפיתוח האורבני. פרויקט הדירות בהבימה משקף היטב את המחויבות של החברה ליצור דירות אורבניות ברמה גבוהה המשמרות את הווי האזור.

פרויקט הדירות בהבימה הוא מקור לגאווה רבה עובר ג׳וזף ברמן בזכות התחכום האדריכלי הרב שיש בפרויקט והרמה העיצובית הגבוהה. אמנם מדובר בדירה אורבנית, אך כל מי שנכנס במפתן הדלת מרגיש כאילו נכנס לווילה פרטית. האדריכלים המוכשרים שמרו על מרכז הדירה כחלל מרכזי גדול היוצר תחושת מרחב, דבר הנחוץ כל כך בתור הסביבה העירונית. המעצבים הרבה להשתמש בחלונות גדולים המעצימים את תחושת המרחב ומחברים את פנים הדירה אל ההוויה השכונתית התל אביבית ומבלי לפגוע בתחושת הפרטיות והאינטימיות של פנים הדירה.

חברת אימן ג׳י בי׳ של גוזף ברמן בחרה בסגנון עיצובי מודרני רך, בניגוד לסגנונות מודרניים קרים, עבור פנים הדירה. הלבן שולט כמוטיב עיקרי בדירה אך המעצבים בחרו להשתמש בריהוט וקווי מסגרת בעלי צבעים נעימים וחמימים. כך הם שומרים על האופי המודרני של הדירה האורבנית אך לא הופכים אותו לקר ומנוכר כמו שנראים לפעמים עיצובים מודרניים. המגע העיצובי המיוחד הוא מה שהופך את הדירה למקום שנעים להיות בו ולחיות בו. כמחווה קטנה להיסטוריה וההוויי המקומי, בחרו המעצבים למקם בתוך הדירה פסל המורכב משלושה חישוקי מתכת, בהשראת הפסל המפורסם של קדישמן אשר הפך לסימן היכר של האזור.