יום המורה צוין בבתי ספר במשגב באירועים מרגשים ומחממי לב. כשנשמע הצלצול בבי"ס גילון והמורים נכנסו לכיתה כהרגלם, הם הופתעו לראות הורים, שהחליפו את מקומם, ושלחו אותם לחדר המורים, שם ציפתה להם הפתעה נוספת - שולחן עמוס מעדנים ופינוקים מעשה ידיהם של ההורים והתלמידים.

בעוד המורים נהנים מארוחת הבוקר הדשנה, הילדים הכינו ברכות אישות להם ולכל אנשי הצוות. גם בשאר בתי הספר פרגנו ההורים והתלמידים במחוות נדיבות ובתשומת לב אישית.

בהר שכניה - הורי ההנהגה וילדי המנהיגות הצעירה קיבלו את פני הצוות בעציץ פורח וברכה.

בביה"ס עומר נציגי ועד ההורים ארגנו אירוע כיתתי לכל מחנכת והכינו עם התלמידים ברכה מעוצבת וארוחת בוקר בריאה ומפנקת, בבי"ס גליל פינק ועד ההורים בארוחת בוקר 'גליל'ית טעימה.

בבי"ס על יסודי משגב ועד ההורים הכין תשורה לכל אנשי הצוות, שצוות תלמידי י' חילק. צוות הורי שכבה ז' המלווה את התחדשות בית הספר הוסיף "טיפול מיוחד" במחנכות ז' שקיבלו פתקי ברכה מהתלמידים בתוך כלי קרמיקה שהכינה אחת האימהות, ובבכמאנה העניק הוועד המקומי שי לצוות ביה"ס כאות תודה והערכה על עבודתם ותרומתם לתלמידי הכפר.

המחוות התקבלו בהתרגשות ובעונג רב. רון שני – ראש המועצה: "שמחנו מאוד לראות את גילויי ההוקרה של הורי ותלמידי משגב. בחזית מערכת החינוך שלנו עומד צוות מורים נפלא, אבל מעשה החינוכי מתרחש, רק מתוך שילוב ידיים של ההורים, המורים וכמובן, התלמידים. "