בתור מעסיקים לעובדים בעלי מאפיינים שונים ונבדלים אלה מאלה אז עומדות בפנינו כמה אופציות כשאנחנו נדרשים לעשות מערך ביטוחים בחברה, האופציה הראשונה היא ליצור ביטוח אחיד לכל העובדים לא משנה אילו מאפיינים יש להם ומה הצרכים שלהם. אופציה שנייה היא לבצע התאמה אישית של ביטוחים על אותם מאפיינים וצרכים.

כלים

אומנם האופציה הראשונה היא הרבה יותר קלה ובדרך כלל גם יותר זולה, אך היא בעייתית שכן היא לא מייצגת ולא מעניקה לעובדים את מה שהם צריכים. האופציה השנייה היא אומנם יותר יקרה אך היא נוגעת בדיוק בצרכים של כל עובד ועובד. כך נוהגת ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי.

חשוב לציין ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי עובדת עם מגוון סוגי עסקים והיא מתאימה להם ביטוחים לא רק על פי סוג העובדים והצרכים שלהם אלא גם על פי סוג העסק. היא מבצעת התאמה של ביטוח על פי פרמטרים שמיד נבחן. התאמה זו מאפשרת לכל עסק לחסוך אלפי שקלים. התאמה זו מתבצעת אחרי שהסוכנות נחשפת באופן אופטימאלי לצרכים של הלקוח, מה הוא מחפש וכיצד, מה בדיוק הוא נדרש להן, היא בוחנת הצעות פוליסות מחברות ביטוח שונות, ולאחר מכן היא מנהלת מו"מ על התנאים במטרה להשיג כיסויים אופטימאליים ללקוחות שלה. רק לאחר מכן היא מציעה ללקוחות את התנאים והפוליסות המטיבות עמם. הן על פי צרכי העסק בכללותו והן על פי צרכי העובדים. בהמשך היא מנהלת מעקב שוטף אחר הפוליסות, שינויים שהלקוח עובר ומבצע בשביל להתאים לו פוליסה חדשה וכל זה מתוך שירות שוטף.

פרמטרים לפיהם נקבעת סוג הפוליסה

ראשית, ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי בוחנת במה בדיוק העסק מתעסק. באילו תחומים הוא עסוק.

שנית, היא בודקת למה הוא חשוף, מול איזה קהל לקוחות וספקים הוא עובד, איזה תביעות יכולות להיות מוגשות נגדו, מה בדיוק הצרכים שלו מבחינת ביטוח מבנה, ביטוח מלאי, ביטוח עובדים וכדומה

שלוש, אילו פתרונות היא יכולה לתת לטווח הקצר והארוך, אילו כיסויים ייחודים הוא נדרש אליהם כולל כיסויים מחוץ למדינת ישראל.

ארבע, בחינה מקסימאלית של כל הצרכים והיעדים של העסק וכיצד הביטוח יכול לעזור.

ניצה ענבר סוכנות ביטוח כללי מציגה ביטוחים על פי התחומים הבאים:

· הייטק

· מדעי החיים

· מסחר ותעשייה

· שירותים

· אנרגיה ירוקה

· בנייה

· תשתיות

· יזמות

· תאגידי מים

כל הביטוחים הנ"ל מתאימים הן לחברות אשר פועלות בישראל והן לחברות ישראליות אשר פועלות בחו"ל. הכל על פי הצרכים והיעדים של כל חברה וחברה. הניסיון הוא למקסם את הפוליסה כמה שיותר במחירים סבירים שהעסק ירוויח מהם ויוכל ליהנות מביטוח איכותי לאורך זמן שישמור עליו מפני תביעות שונות ומצבים לא נעימים אחרים.