הספר "בודהה ואהבה": מדוע אנחנו מתאהבים? איך לשנות רגשות שליליים בזוגיות ובמיניות? כיצד להתמודד עם פרידה?". מחבר הספר יגיע לישראל להשקת הספר והרצאה על שילוב בודהיזם בחיי היום יום באמצעות שחרור מהרגלים ורעיונות נוקשים

כלים

בודהה ואהבה הספר "בודהה ואהבה" חוקר את כל היבטי האהבה והזוגיות מנקודת מבט בודהיסטית ומלמד כיצד שילוב גישה בודהיסטית יכולה לעזור להרגיע את תודעתנו, לשבור הרגלים רעים במערכות יחסים שונות, להשתמש במערכות היחסים שלנו כמנוף לצמיחה אישית ועזרה לכל מי שסביבנו.

לדברי מחבר הספר, לאמה אולה נידהל: "מערכת יחסים נעשית קשה כשאחד מבני הזוג מצפה מהשני שיספק לו אושר. כשאדם חושב על עצמו בלבד, רוב המצבים בחיי היומיום מעוררים בו תחושה של דביקות וחוסר חופש. בטווח הארוך, הדבר מרעיב את יחסי הגומלין האינטימיים בין בני הזוג, ההנאה הופכת לשגרה ומסתיימת מהר. כמובן שישנה גם אפשרות טובה יותר, בני הזוג יכולים לחיות את חייהם יחד בהרמוניה, להעשיר זה את זה לאין שיעור ולצמוח הדדית".

הספר עוסק במגוון רחב של שאלות ונושאים המלווים זוגות: כיצד לשמר את האהבה במערכת היחסים, מדוע התאהבנו, פרידות והתמודדות עם רגשות שליליים בזוגיות, מיניות ועוד. לאמה אולה מציע מספר מדיטציות לפיתוח חמלה והבנה, במטרה לנווט במודע את חיינו לעבר משמעות וצמיחה, איך ללמוד ממערכות יחסים במקום לחזור על דפוסים לא רצויים ואיך להרחיב את אהבתנו גם אל האחרים.

לאמה אולה ואשתו האנה עברו הכשרה ממורי מדיטציה של הבודהיזם הטיבטי בהרי ההימלאיה והוא אחד המערביים היחידים שהיה ללאמה. בני הזוג לימדו לאורך השנים אלפי תלמידים והציגו בפניהם את המדיטציה ודרך חדשה להתבונן בעולם.

לרגל השקת הספר יגיע לישראל לאמה אולה נידהל. ארוע ההשקה יערך ביום ד', ה- 6 בינואר בשעה 18:00, במוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27. הכניסה חופשית.

לאחר מכן, בשעה 20:00, תתקיים הרצאת המחבר העוסקת בשילוב הבודהיזם בחיי היומיום על ידי שחרור מרגשות קשים ורעיונות נוקשים. עלות הכניסה להרצאה: 60 שקל.

תרגום מאנגלית: רוני שרי פרייז

הוצאה לאור: חדקרן