נמאס לכם לשפשף את הרצפה? חושבים להזמין פוליש מקצועי? על היתרונות והחסרונות בכתבה שלפניכם

כלים
פוליש
פוליש

נמאס לכם לשפשף את הרצפה? שופכים מים וסבון והתוצאות לא נראות לעין? הרצפה נראית דהויה גם אחרי ששברתם את הגב? תנו למקצוענים לעשות עבורכם את העבודה של ניקיון ופוליש ותחסכו מעצמכם כוחות ללא תוצאות. אחרי ניקיון ופוליש, לא תצטרכו לעבוד קשה על הרצפה.

יתרון בעל ערך

מה תורם פוליש לרצפה שלכם? פוליש משדרג את את כל סוגי המרצפות. הרצפה שכבר לא מבריקה כמו בעבר ויש עליה כתמים, בית לאחר שיפוץ, שחווה גרירות של חומרי בנייה, לכלוך מטיח ושאריות של דבקים שונים. עם טיפול פוליש מקצועי, הרצפה נקייה מכל שאריות חומרי בנייה והיא מקבלת שדרוג ברמות של חמישה כוכבים.

הנאה מובטחת

רצפה נקייה, משפיעה על ניקיון הבית כולו ולרצפה מבריקה יש יופי מיוחד. הדבר הראשון והבולט לעין שרואים כשנכנסים לכל בית היא הרצפה, כשהרצפה נוצצת, הרושם הראשוני של כל מי שנכנס אליכם הביתה הוא של יוקרתיות ואיכות.

חסכון בכסף וחסכון בזמן

אם התלבטתם האם להחליף את המרצפות בבית. תחשבו פעם נוספת, כי אולי פוליש יביא לכם תוצאות דומות וחיסכון רב בכסף ובבלגאן. בפוליש יש תהליך של כמה שלבים, שלב ראשון ניקיון יסודי ועמוק של הרצפה וקרצוף עם מכונה מיוחדת, לאחר שהרצפה נקייה ואין עליה כתמים מגיע שלב ההברקה.

לאילו מרצפות אין צורך לבצע פוליש?

לכל המרצפות שאינן נושמות כמו, שיש סינטטי, גרניט פורצלן וקרמיקה, אין צורך לבצע פוליש או ווקס מכל הסוגים. סוגים אלה של מרצפות אטומות לקליטת כתמים ויש להם ברק טבעי שמגיע מתהליך היצור. לכן, אין צורך לבצע בהן פוליש או ציפוי קריסטלי.

מכשור מקצועי

כדי להבטיח עבודת פוליש מקצועית ואיכותית, שתשמור על השדרוג שלכם לאורך זמן, יש צורך במכשור מקצועי וידע רב ב ובהבנה של אופן השימוש בחומרים הנלווים לביצוע המשימה. חשוב שהצוות המבצע יהיה בקיא ויכיר את כל סוגי המרצפות הקיימות. ללא ידע זה יש סכנה לגרימת נזק בלתי הפיך למרצפות בבית שלכם. לכן, חשוב לוודא כי החברה שהזמנת היא מקצועית בתחום, משתמשת בחומרים הנכונים, שאינם מזיקים לסביבה, שהציוד שלהם מתקדם ומתאים לביצוע פוליש למרצפות שלכם. כך תבטיחו לעצמכם רצפה מבריקה ונוצצת לאורך זמן.

ומה החסרונות?

לצערנו אין חסרונות, רק יתרונות!