בין חגי ישראל בולט מעל כולם חג הפסח החגיגי שמוציא את העם מהבתים כבכל שנה למסעות של קניות בדרך לארוחה המובטחת. מלבד לניקיונות ולבישולים, מתנות חג הפסח מהוות חלק נכבד מאווירת החג. הן אינן רק מהלך מנומס אלא חלק ממסורת עמוקה. את העומק הזה תוכלו להחזיר לשולחן החג עם קולקציית מתנות המשלבת עיצוב ישראלי ועשייה חברתית פרי יצירתם של נפגעי נפש ובעלי מוגבלויות המועסקים בעמותות שונות ברחבי הארץ.

כלים
קולקציית מתנות המשלבת עיצוב ישראלי ועשייה חברתית
קולקציית מתנות המשלבת עיצוב ישראלי ועשייה חברתית

את המחשבה מאחורי כל פריט בקולקציה המצומצמת ניתן לחוש, כאשר כולם עשויים עבודת יד קפדנית. בין הפריטים תוכלו למצוא את סדרת herbs אשר כוללת מעמדי צמחי תיבול טריים מעוצבים, שמנים מיוחדים, סדרת המלכים שמציגה מתנות המבוססות על אגוזים, כמו מארז "אין אגוז קשה לפיצוח" המורכב משק אגוזים מעוצב ומפצח, מעמד יין על בסיס אגוזי מלך, או פלטת סכו''ם עם ארבעה מארזי אגוזים שונים. אגוזים ממוגנטים לאחיזת כרטיסי ביקור, מפיות וסיכות שולחן, יוכלו להוות תוספת שתישאר ותקשט גם משרד.

לשולחן החג תוכלו להוסיף כלי הגשה בעבודת יד מעץ כמו מחזיקי מצות מעוצבים, או צלחות קרמיקה בעיצוב סרוג. וערב חג אמיתי לא יכול להיגמר ללא הרמת כוסית חגיגית- במקום יין הפטישים תוכלו להעניק או ליהנות ממארז ליקרים ייחודיים וריבות לסיומת מתוקה.

"כלים שלובים", הפועלת ללא מטרות רווח הוקמה על ידי עמותת "שיקום אחר" והקרן למפעלים מיוחדים של ביטוח לאומי במטרה לפעול לשיקומם ושילובם בקהילה של נפגעי נפש.

כל המארזים מוצעים במחירים של החל מ- 12 שח' ועד 450 שח'.

"כלים שלובים"- רח' דיזינגוף 229 תל אביב 03-5353810