אריאל בר אשר, מנכ"ל חברות דקוהיט מדווח על גידול בביקושים מצד הציבור למערכות הסקה וחימום. לדבריו בחודש האחרון מחזור המכירות, באמצעות חנויות החשמל וישירות מהחברה, כמעט הוכפל ומערכות ההסקה והחימום של דקוהיט מצרפת זוכות לביקוש רב במיוחד באזור ירושלים, בה הותקנה המערכת בלמעלה מ- 4,000 יחידות דיור במגזר הפרטי ובפרויקטים בבנייה רוויה. מחזור המכירות המדווח והמצטבר של החברה הכולל מכירת עשרות אלפי מכשירי חימום, חוזים והתקנות הגיע לשיא מצטבר של למעלה מ- 36 מיליון ₪.

מערכות החימום של דקוהיט
מערכות החימום של דקוהיט

מערכות החימום החדישות מותקנות בעיקר באזור ירושלים, כולל בעשרות מבני ציבור ומוסדות בבירה כולל בניין מד"א החדש, בתי ספר, מלונות בוטיק וכן בשלבי ביצוע שונים בפרויקטים של בניה רוויה ביניהם 340 יחידות ב'טופ ארנונה', 224 יחידות ב'סביוני ארנונה', 100 יחידות ב'ארנונה פלייס', 230 יחידות ב'סביוני רמת שרת', 250 יחידות ב'מצפה רמות', 142 יחידות בהר חומה, 500 יחידות ברמת גבעת זאב, 96 יחידות בצור הדסה, כ-200 יחידות באפרת, ו-153 יחידות בפרויקט 'רמות הירוקה'.

אריאל בר אשר, נולד בירושלים לפני 43 שנה ולאחר קריירה מזהירה כרס"ן בחיל האוויר הוא משמש כיום כקברניט בצי הבינלאומי של חברת ארקיע, מדריך טייסים ובמקביל גם מנהל את חברת דקוהיט המתמחה בטכנולוגיית חימום חדישה המיובאת מצרפת. לדבריו מערכת ההסקה החשמלית היא המילה האחרונה בתחום החימום הביתי ומותקנת באלפי יחידות דיור באזור ירושלים בפרט וברחבי הארץ בכלל. יתרונה הגדול של המערכת החדישה מצרפת הוא בחיסכון כספי אדיר בעלויות החימום בצד יעילות חימום גבוהה במיוחד, בטיחות מרבית ועיצוב צרפתי יוקרתי.

מערכת החימום החדישה והירוקה מבוססת על טכנולוגיה מודרנית וחדשנית, ומורכבת ממספר יחידות חימום הפזורות בדירה ומותאמות מבחינת ההספק, הגודל והעיצוב לחלל אותו הן נדרשות לחמם. כל יחידה מתפקדת באופן עצמאי וכוללת מצג בקרה נפרד לקביעת עוצמת החום ומצב ההפעלה של כל מכשיר ומכשיר.

החימום אשר מופק ללא כל להט או בעירה אינו גורם לשריפת החמצן בחלל ואינו מייבש את האוויר, ותחושת החום המתקבלת הינה טבעית, נוחה ונעימה. המערכת בטיחותית ועומדת בתקנים האירופיים והישראלים המחמירים ביותר. ההצלחה לה זוכה דקוהיט נובעת גם מרמת העיצוב הגבוהה של יחידות ההסקה בשילוב עם בטיחות גבוהה והעדר צורך בתשתית מוקדמת.

החימום אשר מופק ללא כל להט או בעירה אינו גורם לשריפת החמצן בחלל ואינו מייבש את האוויר ותחושת החום המתקבלת הינה טבעית, נוחה ונעימה. יחידות החימום המותקנות בדירה הופכות לפריט עיצובי, ומחירן החל מ- 1200 ₪ ליחידה סטנדרטית הופך אותן למוצר אטרקטיבי לכל דירה, משרד וחלל הזקוק לחימום.

בדיקה רשמית שנערכה על ידי אגף ניהול משאבי תשתיות במשרד התשתיות מעלה כי ההוצאות לחימום דירה ע"י ההסקה החשמלית של חברת דקוהיט נמוכות משמעותית ובעשרות אחוזים מהוצאות לחימום דירה ע"י מערכות תנורי סולר למיניהן, מערכות יונקרס וגז, חימום תת ריצפתי חשמלי או תנורי קמין מנפט.