שבוע פעיל במיוחד: פעילות ענפה מתבצעת ברובעים השונים בעיר בית שאן. בעקבות מפגש שנערך לעובדי העירייה, חתמו העובדים על "אמנה לשירות מיטבי" שתיתלה על כל אחד ממשרדי העירייה ותהיה נר לרגליו של כל נותן שירות. כל זאת במטרה לשפר ולייעל את השירות הניתן לתושבים

כלים
שבוע פעיל במיוחד: פעילות ענפה מתבצעת ברובעים השונים בעיר בית שאן
שבוע פעיל במיוחד: פעילות ענפה מתבצעת ברובעים השונים בעיר בית שאן

קהילת התושבים של בית שאן, בהובלת מחלקת הרובעים ומתנ"ס מופת, לא נחה אף לרגע: בכל שבוע מתקיימת עשייה קהילתית ענפה ומגוונת. המייחד והמאפיין עשייה זו הם התושבים כיוזמים וכפועלים למען נושאים החשובים להם, נושאים אשר ההשקעה והמעורבות שלהם בהם מהוות מנוע ומנוף לשינוי המיוחל.

ברובע המרכזי פועל מועדון אימהות אלי כהן והשבוע, ביום שני אחר הצהריים, אחת מאימהות המועדון העבירה פעילות חווייתית לילדי הגנים בשיתוף בנות השרות הלאומי ואימהות נוספות. בנוסף, התקיימה פעילות עם אהובי אהובים ונערכה ארוחה משותפת למשפחות המועדון.

ברובע המערבי, בבית הקהילתי בנוה הנחל, ממשיכים במסורת כמו בכל משפחה טובה ומציינים את ימי ההולדת של תושבי השכונה. השבוע נחגגו שני ימי הולדת לרותי רכזת הג'ימבורי ולידידיה השומר הנאמן של המרכז.

בנוסף, מרכז קהילתי נווה הנחל הפיק ביום המשפחה הפנינג יצירה והערכה למשפחות הרובע המערבי, וגם מתחם הג`ימבורי המבוקש, שודרג השבוע בציוד חדש בסיוע ותרומה של חברת סטארפלאס.

ברובע המזרחי, שם יש התעוררות של תושבים המעוניינים לטפח גינה קהילתית ליד ביתם, נערך, בשיתוף אורן דרעי מנהל היחידה הסביבתית, מפגש עם מדריכה של המשרד להגנת הסביבה במטרה להנחות את התושבים ומנהל הרובע לקראת הקמת הגינה.

ברובע הדרומי נערכים לעוד מפגש עם ראש הרשות מר רפאל בן שטרית ומנהלי המחלקות במטרה לשמוע על העשייה בעיר ולהשמיע את הצרכים והנושאים החשובים לתושבים על מנת לקדם יחדיו את האזור והעיר.

בשל מעורבותה של העירייה בפעילויות השונות ומתוך תפיסתה כרשות שבה העובדים משרתים את הציבור, בעקבות מפגש שנערך לעובדי העירייה, חתמו העובדים על "אמנה לשרות מיטבי" שתיתלה על כל אחד ממשרדי העירייה ותהיה נר לרגליו של כל נותן שירות. כל זאת במטרה להתאים ולהיטיב את השירות הניתן לתושבים.

בתוך כך, קבוצת רוכבי האופניים, ש"נולדה" ב'מרתון עמק המעיינות', הכוללת את תושבי בית שאן והאזור מאקי"ם, ממשיכה בפעילותה וקיימה ביום שישי האחרון רכיבה בהשתתפות מתנדבים מבית שאן שליווי את ילדי אקי"ם ובוגריה במהלך הרכיבה.