מראות ולנטיין 2016: הלוקים החדשים וכל החידושים בתחום המייק אפ מיצרניות האיפור והמותגים המובילים

ORLY– יצרנית הלק האמריקאית החתומה על המצאת מראה הפרנץ' מניקור, חושפת לקראת הוולנטיין לוק המנציח ומוקיר את המניקור הצרפתי האהוב, אלא שהפעם אומנם במראה הרומנטי קצות הציפורניים משוחות כמתבקש בצבע לבן אטום אך את הטוויסט המרענן מקבלים מגוון אדום לוהט המחליף את גוון הניוד הפסטלי השכיח ביצירת פרנץ' מניקור.

CND– מותג הלקים האמריקאי מציע מראה אלגנטי וקלאסי בגוון אדום הנחשב כידוע כצבע סימבולי לאהבה לרומנטיקה ולתשוקה. המראה נשלט על ידי צבע נוסף, שחור, שתכליתו להעצים את המסתוריות הדומיננטית שטומנת האהבה בחובה.

ValentinesCND 5dffb

CHIC - בשיק תמרוקים מאמינים כי היכולת ליצור הרמוניה בין שפתיים לציפורניים בכוחה לייצר מראה נשי עוצמתי ורומנטי במיוחד, בפרט כשמדובר בגוון אדום לוהט. זה, יוצר אנרגיה חמימה ומזמינה וכשהוא מכבב גם על השפתיים וגם על הציפורניים – המראה כולו זועק "אהבה!".

CHIC

BOAZ STEIN– המאפר בועז שטיין, השיק מראה לנטיין בובתי ורומנטי. הדגש במראה האיפור ממוקד באזור העיניים כאשר התיחומים הכהים ממגנטים את המבט ולצדם קו תיחום עליון בגוון ירוק סלדין היוצר הדגשה מתבקשת. "השימוש במסקרה" מציין שטיין "תורם למסתוריות נשית". תפוחי הלחיים הודגשו בסומק אדמדם והשפתיים שמרו על מראה נקי אך מבריק.

וולנטיין על פי בועז שטיין