חודש אהבה באמריקן קולוני: מלון אמריקן קולוני בירושלים מזמין את האוהבים לחגוג בפברואר חודש של פינוקים מכל הלב ויוצא במבצע מיוחד של חדר זוגי כולל ארוחת בוקר ב-1,000 ₪ כולל סופי שבוע. בערב ה Valentein's Day תתקיים ארוחה חגיגית בת 4 מנות בעלות של 210 ₪ לסועד

מלון אמריקן קולוני בירושלים. צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל
מלון אמריקן קולוני בירושלים. צילום: מיקלה בורסטו-עוזיאל

השנה באמריקן קולוני החליטו לפנק את האוהבים ולפתוח במבצע מיוחד בכל חודש פברואר שכולל חדר זוגי ללילה + ארוחת בוקר בעלות של 1000 ₪.

בערב חג האהבה שיתקיים ב- 14 לפברואר, שף מסעדת 'ערבסק' המפורסמת של מלון אמריקן קולוני בירושלים, בנה תפריט מיוחד וחגיגי הכולל ארוחה בת ארבע מנות, בעלות של 210 ₪ לסועד.

בין מנות ארוחת הוולנטיין : טונה אדומה וסלמון מעושן ואסקולופ, מרק סלק אדום, פילה בקר, או דג בקלה צלוי בשמן זית עשבים וגרידת לימון, קציפת ארטישוק ותפוחי אדמה צלויים; קוקטייל גרנד רומאנס ופיתוי שוקולד.

מנכ"ל המלון, תומאס ברונטאלי: "וולנטיין דיי הוא תמיד יום מיוחד במלון אמריקן קולוני. כפי שוולנטיין עצמו צבר מוניטין של משיא זוגות בסתר ומשך אליו זוגות רבים, גם אנחנו רוצים שאוהבים יגיעו אלינו ביום החגיגי הזה. לאור הצלחת השנים הקודמות, החלטנו השנה לחגוג את הוולנטיין דיי במשך כל חודש פברואר, עם ארוחת אוהבים ולינה במחיר מיוחד. אני מזמין את כולם לבוא ליהנות, להתאהב ולהתרגש במלון המאוד מיוחד שלנו".

בזכות קסמו הרב וההיסטוריה העשירה שלו הפך אמריקן קולוני ברבות השנים למקום המועדף על ידוענים הנמנים על שמנה וסלתה של החברה העולמית, ביניהם פוליטיקאים בעלי שם, שגרירי מדינות זרות, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד. אמריקן קולוני משתייך לארגון היוקרתי The Leading Hotels of the World, המחייב את חבריו הנבחרים בקפידה בשמירה על רמת שירות ואירוח של למעלה מחמישה כוכבים..

המלון מתהדר בקשתות ערביות מרהיבות-עין, ריהוט עשיר וסוויטות מרווחות ומעוררות השראה. מבניו רבי היופי של המלון, גני הירק השופעים, הבריכה השלווה, המסעדות המשובחות והברים השוקקים הבטיחו את המוניטין של המלון לאורך שנים כנווה מדבר אליו כולם חפצים לשוב פעם אחר פעם.

95 חדרי המלון נחלקים לשישה סוגים שונים, שכל אחד מהם מהלך קסם בסגנונו המיוחד: חדרי סופריור, פאשה דה-לוקס, פאשה קלאסיק, סוויטות, סוויטות ג'וניור והסוויטה הנשיאותית. החדרים מאובזרים בכל הנחוץ לחופשה מושלמת, החל מחיבור לאינטרנט ולכבלים, עבור במיזוג אוויר וכספת אלקטרונית וכלה בתמרוקי רחצה ומייבש שיער.

במלון אמריקן קולוני ירושלים יש מסעדות וברים המציעים לסועדים בהם מגוון רחב של טעמים ואווירות:

· מסעדת ערבסק: מציעה לאורחים ממיטב המטבח הערבי והמזרח-תיכוני לצד רשימת יינות עטורת פרסים.

· מסעדת ואל (Val's Brasserie): מסעדה המשקיפה אל הבריכה והממוקמת בסמוך לבר המרתף. ניתן לסעוד בה בצהריים ובערב אל מול האח וליהנות ממנות מקומיות ואירופאיות, כגון תה מנחה אנגלי המוגש במסעדה לצד מגוון כריכים וביסקוויטים מיוחדים המלווים בריבת תותים או בעוגה אנגלית.

· בר המרתף: מקום מפלט אינטימי ומרגיע הניחן באווירה מזרחית של המאה ה-19. הבר החורפי ממוקם במרתף עשוי אבן ירושלמית מקורית, וכולל פינות ישיבה אפלוליות ורבות קסם. הבר המיוחד נודע בהיותו מקום מפגש פופולארי עבור עיתונאים, אורחים ותושבים מקומיים.

· קפה הטרסה: למשקאות, נשנושים ושיחות נפש, נמצאת בסמוך לחנויות המלון וצופה אל כניסת המלון רוחשת החיים.

נוסף למסעדות, המלון מציע לאורחיו גם בריכה חיצונית מחוממת, חדר כושר, סאונה וחדר טיפולים מפנק בו ניתן לקבל את כל סוגי הטיפולים הרפלקסולוגים שבהם חפצים האורחים.

אורחי המלון נהנים מאינטרנט חינם, חנייה חופשית, שירותים משרדיים ופינות חמד מוריקות המשלימות את חוויית האירוח הקסומה המובטחת לכל הבאים בשערי המלון.