GAME ZONE – רשת מתחמי הבילוי והאטרקציות הפועלת בסינמה סיטי בראשל"צ ובקניון עיר ימים בנתניה, מציעה לחגוג יום הולדת עם המון אטרקציות והפתעות

כלים
יום הולדת עם המון אטרקציות והפתעות. GAME ZONE
יום הולדת עם המון אטרקציות והפתעות. GAME ZONE

GAME ZONE (גיים-זון) - רשת מתחמי הבילוי והאטרקציות, הפועלת בסינמה סיטי בראשל"צ ובקניון עיר ימים בנתניה, מציעה את המקום לחגיגות יום הולדת ובר/בת מצווה – כיפיות ביותר עם המון אטרקציות וחוויות מרגשות! שילדי הגן או הכיתה לא ירצו לפספס!

מתחם ה-גיים זון בנתניה מציע מגוון אטרקציות לבאי החגיגה:

· לייזר זון: משחק קבוצתי תחרותי של ירי אינטראקטיבי ברובי לייזר בשילוב מטרות יורות. הפעילות מתקיימת בשטח של כ- 150 מ"ר, הבנוי כמבוך ומעוצב כאי פיראטים אקזוטי (מגיל 5).

· מכוניות מתנגשות: המכוניות המתנגשות מוגבהות ומוקפות באבובים מיוחדים לבטיחות ולהעצמת חוויית ההתנגשות. הנהיגה מלווה במוסיקה קצבית ואורות צבעוניים המעניקים חוויית משחק כיפית ומשעשעת (מגיל 5).

· מיני באולינג: לאוהבי משחק הבאולינג - 6 מסלולים למשחק. (מתאים לילדים מגיל 4).

· משחקים אלקטרוניים: למעלה מ- 30 מכונות משחק, קליעה ופרסים, אשר מופעלות על ידי כרטיס מגנטי חכם. הכרטיס זוכר כל זכיה ובמטמונים שנצברו ניתן לבחור פרסים שונים כמו ממתקים, צעצועים, משחקים ועוד.

מתחם ה-גיים זון בסינמה סיטי בראשל"צ מציע מגוון אטרקציות:

· חוויית סימולטור XD מטלטלת וכיפית במיוחד - המשלבת סרט תלת ממד עם שלל אפקטים מרגשים – שלג, גשם, רוח ועוד. לבחירה מעל 120 סרטים!

· מתחם ג'ימבורי הכולל מגוון מתקנים האהובים על הילדים: טרמפולינות, נדנדות, בריכת כדורים, מנהרות צבעוניות וקוביות ועוד.

· אזור המשחקים האלקטרוניים: למעלה מ- 30 מכונות משחק, קליעה, ריקוד ופרסים, אשר מופעלות ע"י כרטיס מגנטי חכם. הכרטיס זוכר כל זכייה ובמטמונים שנצברו ניתן לבחור פרסים שונים כמו ממתקים, צעצועים, משחקים ועוד.

· מיני באולינג: כולל 4 מסלולים למשחק באולינג. מתאים לילדים מגיל 4.

החגיגה ב"גיים זון", ב-2 המתחמים, כוללת טקס יום הולדת חגיגי המתקיים ברחבה במתחם עם מפעיל של הגיים זון, מוסיקה, הדלקת נרות על העוגה, אוכל וממתקים. ניתן להזמין מגוון כיבודים לבחירה – פיצה, נקניקיה בלחמנייה, שניצלונים עם צ'יפס, שתייה וכן מגוון ממתקים.

בסיום המסיבה יקבלו הילדים מארז הפתעה חגיגי המכיל ממתקים, צעצועים וגם שובר מתנה לבילוי חינם באחת האטרקציות בגיים זון בביקור הבא.

מחיר חגיגת יום הולדת: החל מ-45 ש"ח לילד.

שעות פתיחה: כל ימות השבוע בשעות 15:00 - 22:00.

סניפים: ראשון לציון, סינמה סיטי, רח' ילדי טהרן 3, טל': 03-9412272

נתניה, קניון עיר ימים, רח' רח' בני ברמן 2 פולג, טל': 09-7734477