ללמוד לרקוד גם עם כסא גלגלים: הזדמנות להגשים חלום לאנשים עם מוגבלויות חובבי מחול, בהדרכת חברי להקה אמריקאית מהמובילות בעולם. הארוע פתוח גם בפני ילדים ובני נוער המתמודדים עם מוגבלויות יחד עם הוריהם. במרכז הערב מופע פתוח לקהל. יום שלישי, 12 בינואר, במרכז התרבות בגני אביב בלוד. ההשתתפות ללא תשלום

כלים

אנשים הנעזרים בכסאות גלגלים ובעלי מוגבלויות פיזיות אחרות אינם צריכים לוותר על הריקוד.

ביום שלישי הקרוב, 12 בינואר, יערך ארוע "כולם רוקדים" שבו יוכלו בוגרים, בני נוער וילדים עם מוגבלויות ללמוד איך לרקוד גם עם כסא גלגלים או ללא ידיים ישירות מהמאסטרים: חברי להקת המחול האמריקאית AXISמהמובילות בעולם בתחום שילוב אנשים עם מוגבלויות בריקוד.

הריקוד מחולל פלאים בביטחון של אנשים עם מוגבלויות ובמיוחד בקרב ילדים ובני נוער שנאבקים לעיתים על מקומם בחברת הילדים. כדי לאפשר לכל מי שרוצה להשתתף הוא פתוח להרשמה ללא תשלום.

לאחר סדנאות האומן יערך המופע המרכזי שבו יופיעו להקות וצמדי מחול המשלבים אנשים עם ובלי מוגבלויות. בארוע ישתתף איתן חרמון, נכה צה"ל ואלוף העולם בריצת מרתון, שידבר על סיפורו וניסיונו האישי.

אירוע "כולם רוקדים" נערך בחסות שגרירות ארה"ב בישראל כחלק מתרומתה לתרבות ולקהילה יחד עם תפוח – רשת המתנ"סים בלוד והוא יתקיים במרכז התרבות גני אביב, רח' ארבע עונות 6 לוד.

ההשתתפות בארועים ללא תשלום, אולם מומלץ להרשם מראש בפניה למייל moran@morandance.co.il כדי להבטיח מקום.