"תיאטרון זיקית" מתפן שבגליל המערבי, מהדק את הקשר עם קהליו במרכז. התיאטרון יעלה מדי שבת אחרונה בכל חודש הצגת ילדים מקורית מהרפרטואר שלו, במרכז סוזן דלל. ההצגה הראשונה אותה יעלה בסוף ינואר: 'המתנה של סבא'. יום שבת 30.1 ב- 11:00 , מרכז סוזן דלל, תל-אביב

כלים
:המתנה של סבא(צילום:Erik Sahlin)
:המתנה של סבא(צילום:Erik Sahlin)

ההצגה משלבת שחקנים, בובות וצלליות, מלווה במוזיקה מקורית ומפעילה את הדמיון העשיר של הצופים הצעירים. כל פריט על הבמה מקבל בהצגה חיים משלו, מספר סיפור וסוחף את הילדים למסע מרגש בארץ הדמיונות והפנטזיות – בו הכל יכול לקרות.

הצגת הילדים "המתנה של סבא" של תיאטרון זיקית, תעלה בתל אביב במרכז סוזן דלל, ב-30 בינואר.

ההצגה, ללא מילים, משלבת שחקנים, בובות וצלליות ומלווה במוסיקה מקורית. בעידן בן הצגות ילדים רבות חושפות את ילדינו ליתר גירויים והצופה הצעיר הופך לפאסיבי, יוצרי התיאטרון בחרו ליצור במסגרת הז'אנר החזותי, כדי לתת ביטוי לדמיון העשיר של הילדים ולאפשר מקום לפרשנות אישית של כל ילד וילדה. כל פריט על הבמה מקבל בהצגה חיים משלו, מספר סיפור וסוחף את הילדים למסע מרגש בארץ הדמיונות והפנטזיות – בו הכל יכול לקרות. (מיועד לגילאים: 4-8).

ההצגה הציגה בפסטיבל תיאטרון הבובות הבינלאומי בירושלים, חזרה לאחרונה מסיבוב הופעות בדרום אמריקה, ויוצאת בחודש הבא להופעה בפסטיבל תיאטרון בובות בתורכיה.

אודות ההצגה: כשאמא של גולי נוסעת ללילה אחד, סבא מגיע לשמור על גולי. אבל סבא לא שומע טוב ובקושי מדבר. גולי מודאג מאוד ולא מרוצה כל כך מהסידור, עד שסבא מביא לו מתנה מיוחדת מאוד, שמציתה את עולם הדמיון של גולי ומעוררות בו את הרצון לשחק. לאורך הלילה פינות חדרו גולי הופכות למחוזות דמיון מפתיעים והשניים, סב ונכדו, יוצאים יחד למסע קסום ולא נודע דרכו נרקם ביניהם קשר מיוחד. יוצרים ומבצעים: אפרת הדני ופבלו אריאל. מוסיקה: גוסטבו בוסטמנטה.

תיאטרון זיקית יציג באופן קבוע במרכז סוזן דלל בתל אביב ויעלה מידי שבת אחרונה, בכל חודש, הצגת ילדים מקורית אחרת מהרפרטואר שלו.

בהמשך, ביום שבת 27.2 בשעה 11:00, יציג התאטרון בהצגת בכורה "ארבע עונות ווויאלדי אחד", בחודש מרס ביום שבת 26.3 בשעה 11:00, יחזור התיאטרון עם ההצגה המצליחה "שלוש ארבע לעבודה". הטבה מיוחדת ניתנת לסבים וסבתות הרוצים להביא את נכדיהם להצגה, והם יוכלו לרכוש כרטיס בהנחה של 10 ₪.

תיאטרון זיקית הינו תיאטרון רב-תחומי של אנשי תיאטרון מהגליל, יהודים וערבים, הפועל מתפן שבגליל ומופיע ברחבי הארץ והעולם. הרב-תחומיות מתבטאת במיעוט מלל ושימוש יותר בשפה חזותית אוניברסלית; תיאטרון בובות, תיאטרון חפצים, תנועה ומחול, צלליות, מגזרות נייר, מוסיקה, תאורה ועוד. כל אלה מאפשרים לדוברי שפות שונות ליהנות מההצגה באותה מידה.

התיאטרון מפיק הופעות למבוגרים ולילדים, ומידי שנה יוצא לסיבובי הופעות בחו"ל בפסטיבלים ובאירועי תיאטרון וזכה בפרסים רבים בארץ ובעולם. בית זיקית שוכן בתפן שבגליל המערבי, וכולל בין השאר אולמות להצגות, סדנאות עבודה לבובות ותפאורה.

מחיר כרטיס: 50₪, לסבים וסבתות: 40₪,

טל' לרכישת כרטיסים: 03-5105656 או באתר סוזן דלל