לשיר כמו אדל, אולי לא תצליחי, אבל להתאפר כמוה דווקא כן. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי, עם כל ההסברים על סגנון האיפור של אדל ואיך לאמץ אותו נכון.

שחף: "אדל, בחרה בסגנון האיפור של שנות החמישים. המראה מייצג ללא ספק את ההוויה של האייקונים ההוליוודיים מתקופת הפיפטיז (מרלין מונרו, סופיה לורן ושות' ) הרעיון הוא להחיות את התקופה שסימלה יותר מכל, זוהר, רומנטיקה, נשיות, ואבק של כוכבים. כך שאין ספק שבחירת סגנון האיפור הייחודי גם מבסס את מעמדה כדיווה."

מראה האיפור של אדל, מוקפד ועשוי היטב. הוא דורש דיוק ויד יציבה. נקודת המיקוד היא העיניים. אלה מודגשות באייליינר וריסים מובלטים כהלכה. (בחלק מהתצלומים ניתן להבחין בתוספת של ריסים מלאכותיים:

איך עושים את זה?

בסיס:

לפני הכול. מורחים שכבת קרם לחות וזאת כדי שהמייק אפ יחליק על העור היטב. אדל, משתמשת בשכבה דקיקה של מייק אפ נוזלי. טרום הנחת המייק אפ יש להניח פריימר. לטובת לעור מראה זוהר יותר. על תווי הפנים מניחים בקלילות מעט ברונזר (לצדי המצח, על קו הלסת ובאזור שמתחת לעצות הלחיים .מפדרים רק את אזור ה-T ואת שאר הפנים משאירים בברק הטבעי.

עיניים:

כדי להבליט את האייליינר המפורסם, מדלגים על הצללות ומעברים מסובכים. מאפרים את גלגל העין בצללית מאט בגוון טבעי או בגוונים רכים של שמנת שיאפשרו תפאורה מושלמת לאייליינר . את קו הקפל מדגישים בעזרת צללית בגוון חום טבעי.

צמוד לקו הריסים העליון משרטטים קו אייליינר עבה ומודגש יחסית. צורתו "הנוכחת" יוצרת מראה עיניים מעוגלות וגדולות. את קו הריסים התחתון מתחמים עם מעט צללית שחורה. עושים זאת בעזרת מברשת תיחום אלכסונית ודקה. (התיחום נעשה מהמרכז כלפי חוץ)

כדי ליצור לעיניים מראה פתוח ומואר, מברישים את הריסים העליונות והתחתונות בשתי שכבות של מסקרה. "לקינוח" מדביקים שורה של ריסים מלאכותיים (עשויים שיער טבעי).

גבות:

למראית עין נראה שהגבות של אדל, לא מאוד משורטטות, אך אין ספק שהן מודגשות במעט צללית בגוון ירוק זית כדי ליצור מראה מעובה בריא ועשיר יותר. גבות שעשויות היטב יוצרת מסגרת מושלמת לאיפור העיניים.

סומק:

אדל בוחרת בסומק בסגנון "בובתי". מניחים על תפוחי הלחיים סומק בגוון חום ורדרד( בתנועות סיביות) סומק במרכז הלחיים יוצר מראה חיוני ומואר.

שפתיים:

כדי לא לאבד את הפוקוס מאזור העיניים "ולהשאיר אותם במרכז הבמה" מדלגים על איפור השפתיים אבל רק בכאילו. על השפתיים מושחים שפתון בצבע טבעי, כדי ליצור מרקם חלק אחיד ולא מחורץ. מצפים אות השפתון בשכבת גלוס המעניקה ברק ונפח.

עכשיו כל שנותר לעמוד מול המראה ולנסות לשיר "הלו".