אלביט מערכות זכתה בחוזה של משרד הביטחון הישראלי לאספקת מערכות לוחמה אלקטרוניות מוטסות בכ-70 מיליון דולר. המערכות, המפותחות ומיוצרות באלביט מערכות ל"א וסיגינט – אלישרא, יותקנו על גבי כל מגוון מטוסי הקרב של חיל האוויר

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי קבלה ממנהל הרכש במשרד הביטחון הישראלי הזמנה בהיקף כספי של כ-70 מיליון דולר לאספקת מערכות לוחמה אלקטרוניות ("ל"א").

המערכות, פרי פיתוח וייצור של אלביט מערכות ל"א וסיגינט – אלישרא בע"מ, המיועדות להתקנה על גבי כל מגוון מטוסי הקרב של חיל האוויר הישראלי, תסופקנה במהלך חמש שנים.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות אמר: "אנו גאים לספק לחיל האוויר הישראלי, הנחשב לחיל אוויר מהמתקדמים בעולם, מערכות ל"א מתקדמות לכל מגוון מטוסי הקרב שלו ומאמינים כי זכיה זו תחזק עוד יותר את מעמדנו כאחת מהיצרניות המובילות בעולם בתחום זה. זירת הלחימה האווירית המודרנית בעולם היא רבת אתגרים והטייסים נאלצים להתמודד עם איומים חדשים ורבים. המערכות שלנו נותנות מענה למגוון גדול מאוד של איומים נוכחיים ועתידיים ואנו מקווים כי לקוחות נוספים ילכו בעקבות משרד הביטחון וחיל האוויר הישראלים ויבחרו להצטייד במערכות ל"א שלנו".