בצמרת הניהול הפיננסי: עיריית הרצליה קיבלה דירוג AAA הגבוה ביותר לאיתנות וליציבות כלכלית. רק גופים בודדים בצמרת העסקית של ישראל זוכים לדירוג AAA ביניהם בנק לאומי, בנק הפועלים ועיריית הרצליה. ראש העירייה, משה פדלון: "התושבים הם הנהנים העיקריים, שכן הם יכולים להמשיך לקבל שירותים ברמה הגבוהה ביותר"

עיריית הרצליה ממשיכה לשמור גם השנה על מעמדה כרשות בעלת האיתנות והיציבות הפיננסית הגבוהה ביותר שיש בישראל: חברת הדירוג standard&poor's maalot העניקה לעירייה את דירוג האשראי הגבוה ביותר - AAA ובכך מציבה אותה בפסגת התאגידים החזקים בישראל. חברת S & P היא מחברות הדירוג המובילות בעולם לדירוג פיננסי של ישויות כלכליות.

הדירוג הכלכלי הגבוה מאפשר לעירייה להמשיך ולהעניק לתושבי העיר את השירותים העירוניים הטובים ביותר בכל תחומי החיים: החינוך, התרבות, הניקיון, הרווחה, הבינוי, התשתיות ועוד.

מדובר בהישג משמעותי, ברמה הארצית, המהווה פועל יוצא של ניהול כלכלי נכון, תיעדוף השקעות ובעיקר - תיפקוד עירוני יעיל ואפקטיבי. חשוב לציין כי רק גופים בודדים בצמרת העסקית של ישראל זוכים לדירוג AAAביניהם בנק לאומי, בנק הפועלים ועיריית הרצליה.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון ציין כי "הדירוג הגבוה של הרצליה הוא תוצאה של תכנון תקציב וניהול כספים מחושב ומקצועי, תוך שהעירייה פועלת באופן מאומץ ועקבי לאורך כל השנה, ברוח החזון שלי, למען התושבים ושיפור איכות החיים והמגורים שלהם בעיר. הנהנים העיקריים מהדירוג הגבוה הם התושבים, שכן בזכות החוסן הכלכלי והתקציב המאוזן של העירייה הם יכולים לקבל מגוון רחב עוד יותר של שירותים וברמה הגבוהה ביותר. אנו נמשיך לפעול ברוח זו וגם לשמור על המיקום הגבוה שלנו".

מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "עיריית הרצליה והעומד בראשה הוכיחו כי גם עם ההשקעות הכספיות הרבות, בעיקר בחינוך, בתנו"ס, ברווחה ובמרחב הציבורי, לרבות בביטחון האישי, בשיטור העירוני ובאוכלוסיות החלשות, שלא היו תמיד, אנו זוכים לדירוג כל כך גבוה. מלוא ההערכה לגזבר העירייה, לצוותו וכמובן למנהלים בעירייה".

רו"ח גולן זריהן, מנהל הכספים הראשי של עיריית הרצליה: "התוצאות המצוינות הן פועל יוצא של עבודה אחראית, שקולה ומסורה של עובדי המערך הכספי, תוך שיתוף פעולה מצד כל עובדי העירייה".