מצעד שיאי הגינס ששבר הרדיו: לאורך השנים שדרנים רבים וטובים ניסו להיכנס לשיאי גינס. אם בשביל הקטע, אם בשביל האגו, אם בשביל לציין יום מיוחד או חג מסוים. בכל מקרה, הם עשו את זה וזה בטח לא היה להם קל. קבלו את מצעד שיאי הגינס של הרדיו באשר בהם:

כלים

1. השידור הארוך ביותר של תכנית מוזיקה בוצע על ידי צמד תקליטנים ששמם פיטר ון דה וייר ואווה דילמן. השידור נמשיך 100 שעות רצופות בתחנת רדיו בבריסל בבלגיה. זה קרה בין התאריכים 10-14 בפברואר 2015. השניים רצו לדבריהם לקדם את האהבה והאושר שהגיעו לשיאם בסוף השידור שיצא בוולטיינס דיי. מעניין איך המאזינים הרגישו לגבי זה שהם מאזינים במשך חמישה ימים לאותה תכנית רדיו...

2. השידור הכי ארוך של תכנית טוק שואו אינטרנטית נמשך 52 שעות וזה קרה באיסטנבול בטורקיה בין 13-15 באפריל 2012. הניסיון לשבור את שיא הגינס בוצע על ידי די.ג'ייאיים ששמם קמק וארדם. כל הצוות שלקח חלק בשידור הורכב מ-30 אנשים – טכנאים, מפיקים וצוות מנהלי. חברת Nescafe יזמה את הרעיון תחת חסותה.

3. והייתה כמובן גם תכנית טוק שואו ברדיו לא אינטרנטית ששברה שיא גינס עם התואר השידור הכי ארוך – זה קרה ברוסיה על ידי השדרנים ודים ורונוב, עליזה סלזנבה ודימיטרי אולנין. השידור נעשה בתחנה רדיו שמשדרת ממוסקבה בין התאריכים 1-3 באפריל 2015. הניסיון לשבירת שיא תוכנן במסגרת חגיגות 20 שנה של תחנת הרדיו.

4. שיא מגניב במיוחד נרשם בברדפורד, אשר במערב יורקשייר בבריטניה – כמות השדרנים הגדולה ביותר שהעבירו ביחד תכנית. המספר המדובר הוא 60! זה קרה ב-31 במרץ בשנת 2012. כל שקרן דיבר ממש בקצרה והגיש למאזינים שיר לבחירתו וכל השדרנים גם דיברו ביחד במקביל בחלקים מסוימים של התכנית. לא בטוח שהמאזינים הבינו אותם כל כך, אבל העיקר שנשבר שיא!

5. שיא נדיר ביותר הוא השידור הארוך ביותר מתחת למים בשידור חי לחלוטין שנמשך חמש שעות ושש דקות. השדרן הצולל היה סימון קלארק לתחנה בריטית שנקראת WAVE 105.2 FM. צוללן נוסף הצטרף לשידור וסייע לשדרן במלאכתו. השידור התקיים במרכז הצלילה סאות'המפטון בבריטניה ב-15 בנובמבר 2011.

6. שיא מוזיקלי יוצא מן הכלל נשבר ב-29 ביוני האחרון – כמות האנשים הגדולה ביותר ששרה ביחד אי פעם ברדיו. מדובר בכמות עצומה של אנשים – 6,904 שהתקבצו בהייד פארק בלונדון. השיר שנבחר היה "Let it Go" (תנו לזה ללכת) מהסרט המצליח של דיסני Frozen.

7. שדר הרדיו הוותיק ביותר בעולם כיום הוא סאלי היל שממרום גילו, 94, הוא מגיש תכנית שבועית שעוסקת בחדשות לקשישים. התכנית משודרת ברדיו WMOA באוהיו שבארצות הברית.

8. בשנת 1998 הוכתרה קימברלי פרז בתור מגישת הרדיו הצעירה ביותר. היא שידרה תכנית רדיו משלה מדי שבת ברדיו בלוס אנג'לס. היא החלה לשדר כשהייתה בת 5. קימברלי החלה קריירת שדרנית דיי במקריות. היא הועלתה לשידור בגיל 4, התגובות של המאזינים היו נלהבות מאוד וצוות הרדיו התלהב גם כן.