לאחרונה, התפרסמו מספר תקנות המחילות על המעביד אחריות יתרה בנוגע לשגיאות בתלוש השכר של העובד – גם רטרואקטיבית (בפרט בתחום ההפקדה לקרן הפנסיה שלו). אנחנו רואים דגש רב בנוגע לטיפול מסור, מדויק ובזמן – של תלושי השכר ותשלום המשכורת, ובצדק – מדובר בנושא העומד בבסיס מערכת היחסים בין הארגון לכל עובד שלו.
אבל טעויות אנוש מתרחשות, וכאשר תהליך ההפקה של תלושי השכר הוא ידני – אין מנוס משגיאות חישוב המתרחשות מדי פעם. איך תוכלו להגן על עצמכם מטעויות כאלה, שהמשמעות שלהן תופחת והולכת ככל שהגילוי מתאחר?