שטחו הכולל של הקניון- 12,500 מ"ר; כ- 90 חנויות; בקניון המותגים המובילים בישראל: קסטרו, פוקס, רנואר ו- H&O
קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו הודיע היום: "אנו מתחילים בימים אלה במהלך שיווקי חדש לקטגוריית הג'ינס תחת הסלוגן:The dark side of the blue במטרה לחזק ולתמוך בקטגוריית הג'ינס בה יצרנו בידול, התמחות ומובילות"
CASTRO מציגה לקראת חג האהבה ט"ו באב, מתנה מתוקה ומלאה בסטייל ופינוק: מארז גופיות בגזרה סקסית, בבד דקיק ונעים במיוחד, בדפוסי לבבות בשחור ולבן. במארז גופיה שחורה עם לבבות לבנים, וגופיה לבנה עם לבבות שחורים. לגופיות קווי קונטור בולטים. מארז המתנה ורדרד ושקוף, ויכול לשמש גם כתיק איפור קטן או כאחסון לפיציפקס ודברים שאוהבים
הקיץ כבר כמעט כאן, ואיתו מלבלב הטרנד הפרחוני שמכסה כמעט כל חלקה טובה בפרטי אופנת הקיץ הקרוב. נדמה כי השמלות, החולצות, התיקים, הנעלים, החגורות והתכשיטים הפרחוניים, מבצבצים בכל חלון ראווה אפשרי. לא ברמיזה, לא בקריצה - הפרחים חוזרים, הם גדולים, הם בולטים והם צבעוניים עד שנדמה שכמעט וניתן להריח אותם