קמפיין טלוויזיוני

(פרסום)

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"

(פרסום)

רשת אופנת הגברים הבינלאומית "Celio*" מעלה קמפיין טלוויזיה לעונת אביב-קיץ 2010 בהשקעה כוללת של כ-3,000,000 ₪. קמפיין אביב-קיץ 2010 החדש של חברת "Celio*", שיעלה באמצעות משרד הפרסום "אליקים-הרמן&נהרדעא", מתבסס על ענף הספורט הבינלאומי Cliff Diving בכיכובו של המדליסט האולימפי הבריטי בלייק אלדריג'

(פרסום)
colonFrontהאגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש לרגל חודש המודעות לסרטן המעי הגס בישראל: "אל תשחק עם החיים שלך. גילוי מוקדם מציל חיים". במהלך חודש זה, קוראת האגודה למלחמה בסרטן לבני 50 ויותר, להיבדק לגילוי מוקדם של סרטן המעי הגס. הקמפיין הופק באדיבות משרד הפירסום גיתם BBDO SOHO ויעלה ברדיו, באתרים ייעודיים באינטרנט ובעיתונות הכתובה. החודש ב- thepulse בריאות: ספיישל סרטן המעי הגס