לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2
קפה עלית מקבוצת שטראוס ממשיך לפנות לקהל הצעיר עם המותג קפה נמס עלית והפעם עם קונספט ייחודי וחדשני: "מיוזיקפה", ההופעות האינטימיות של קפה נמס עלית, פעילות קיץ בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח, בהשתתפות אביב גפן, עברי לידר, מוש בן ארי, כנסיית השכל, מרסדס בנד, מופע הארנבות של ד"ר קספר והדג נחש