חברת ננומטריאלס הישראלית, יצרנית ננו-תוספים לחומרי סיכה, הכריזה היום כי חברת הנפט ההודית HPCL , השיקה שני מוצרי סיכה מתקדמים המבוססים על תוספי הננו-טכנולוגיה המשופרים של ננומטריאלס: ה- Rhinoוה- HP Numaro Uno

ננומטריאלס בע"מ היא חברת ננוטכנולוגיה פרטית שנוסדה בישראל בשנת 2002. חברת ידע מחקר ופיתוח בע"מ, הזרוע המסחרית של מכון וייצמן למדע, העניקה לננומטריאלס רישיון בלעדי לייצר, לסחור ולמכור קו מוצרים המבוססים על ננו-חלקיקים אנאורגניים.

®NanoLub, משפחת מוצרי הננו-טכנולוגיה של ננומטריאלס, היא סדרה של תוספים לחומרי סיכה המשפרים באופן משמעותי את יכולת הקטנת החיכוך ומניעת הבלאי של חומרי סיכה במנועים ובמכונות באמצעות ננו-חלקיקים של טונגסטן דו-גופריתי. חלקיקים אלו, הבטוחים לשימוש ואינם מזיקים לבריאות, מקנים לשמנים ולגריזים יכולות סיכה יוצאות דופן. מוצרים אלו נמכרים לייצרני חומרי הסיכה כתוסף המשלים את המוצר הסופי כתרכיז או כמשחה במגוון אריזות.

בעקבות השקת ה-Rhino, שמן תמסורת בעל יכולות מניעת שחיקה והקטנת חיכוך מעולות, וה-HP Numaro Uno, שמן למנועי דיזל המיועד לשוק הרכב הכללי, הפכה HPCL לחברה הראשונה שמוכרת חומרי סיכה המשולבים בננו-טכנולוגיה בשוק ההודי. "שילוב תוספי הננו של ננומטריאלס במוצרינו החדשים Rhino ו-HP Numaro Uno, הוא צעד מבטיח נוסף בדרך ל פסגת שוק חומרי הסיכה בהודו" אמר מר ר. סודהקארה ראו, מנהל מכירות בכיר ב - HPCL. ניילס פליישר, מנכ"ל ננומטריאלס הוסיף: "שיתוף הפעולה עם HPCL מצביע על חדירה משמעותית של ננומטריאלס לשוק ההודי, שהוא אחד משווקי חומרי הסיכה הגדולים בעולם; אנו גאים לעבוד עם HPCL".

Garuda Technical Services היא נציגתה של ננומטריאלס בהודו, ניו דלהי.