כלים

VANS ישראל עולה בקמפיין חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל. הקמפיין בארץ הוא חלק מקמפיין בינלאומי העולה בימים אלו במקביל ברחבי אירופה תחת הסלוגן: "לכל זוג נעלים יש את הסיפור שלו. מה הסיפור שלך?"

מותג האופנה וההנעלה הבינלאומי VANS יוצא בקמפיין פרסום חדש. מדובר בקמפיין עולמי בשם VANS CLASSIC TALES אשר מזמין את כל מי שרכש נעלי ואנס לספר את הסיפור המיוחד שלו על זוג הנעליים שברשותו.

הקמפיין בהפקה עצמית ובהשקעה של חצי מיליון שקל, כולל שלטי חוצות, שילוט על גבי תחנות אוטובוסים ורכבת, פעילות יחסי ציבור ופעילות קד"מ הכוללת הצבת ביתן ממותג לצילומי פספורט ברוח הקמפיין מול חנות הדגל של VANS בקניון שבעת הכוכבים הרצליה.

כל התמונות והסיפורים המעניינים יופיעו באתר החברה וישולבו בקמפיין המותג.

מדובר בקמפיין תדמיתי של VANS, אשר נכנס לארץ במתכונתו הנוכחית לפני כשנה וכולל כיום חנות דגל בקניון שבעת כוכבים ועשרות נקודות מכירה בפריסה ארצית. הקמפיין יעלה בנוסף בצרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, שוודיה ושוויץ.