עמותת אור ירוק - העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל - מפעילה באחרונה אפליקציית התנדבות חדשה וקלה ברשתות החברתיות במטרה לחזק את הקשר שלה עם אלפי מתנדביה ותומכיה בכל רחבי הארץ ולגייס תומכים ומתנדבים נוספים תוך שימוש בפוטנציאל הטמון בתקשורת הדיגיטלית וברשתות החברתיות
חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"