מותג מוצרי השיער היוקרתי פיטו פריז משיק את "פיטודפריזנט" – ג'ל טבעי לשימוש ללא שטיפה, להגברת תוצאות העיצוב, להחלקת השיער בפן ולהגנתו  ומניעת נזקים הנגרמים כתוצאה מחשיפה לחום ישיר.

"הסדרה המצליחה "מד מן" היוותה עבורי את ההשראה המרכזית בעיצוב התסרוקות במראה הרטרו-שיק. אופנת הסיקסטיז מוצגת בקולקציית ה-Summer collection בניחוח ובשיק ניו-יורקי אך גם השפעות אופנת הווינטג ושנות ה-80 העליזות תרמו את חלקן בעיצוב המראות לקיץ.

הקיץ נדמה כי נשים רבות מבקשות לשוב ללוק הטבעי הפרוע (בעיקר עקב בעיות הלחות), ולכן כבר עתה, העונה הלוהטת מצטיירת כמי שתתאפיין בהמון נפח, בפריזיות ובשיער מקורזל/ מלוכלך במראה טבעי, אלא שכמובן מדובר במראה עשוי למדי וכזה שמתוכנן מראש כמו מבקש להתחקות אחר הלוק הנטורלי", פוסק מעצב השיער רועי חמו. עם זאת, עבור נשים מתולתלות צפויה המגמה "הטבעית" להיות מעט בעייתית. "שיער מתולתל עד מקורזל נחשב בעיניי רבות ל'בעייתי ביותר'".

המעצב מייקל ואן דר הם, ידוע בצבעיו המאופקים, אולם הקיץ (2014) הוא הציג לראשונה מחוץ לרשת טופשופ ו- BFC ונתן דרור לנועזותו, ובכדי להיות משוכנע שהקו העיצובי שלו עובד, הוא פנה ללולו קנדי, האישה שחשפה אותו לתעשיית האופנה, וזאת כמובן קיבלה אותו בזרועות פתוחות.

המגמה הצרכנית המקוונת על השוק הקוסמטיקה הבינלאומי, מגיעה לישראל:

אתר דראגסטור שעבר בנייה, עיצוב והתאמה לסטנדרטיזציה של ענקיות הקוסמטיקה הבינלאומיות, יציע מגוון ענק של מוצרים מבית : קליניק, אסתי לאודר, שיסיידו ולה פררי

אתר דראגסטור, drugstore.co.il, מבית שור טבצ'ניק מציע לראשונה מגוון רחב של מוצרים בינלאומיים לרכישה און ליין, זאת כחלק מבנייה ועיצוב מחדש של האתר והתאמתו לסטנדרטים של חברות הקוסמטיקה הבינלאומיות ביניהן : קליניק, אסתי לאודר, שיסיידו ולה פררי.

החברות הבינלאומיות אינן מתירות בקלות למכור את מוצריהן באתר וזאת בשל ההקפדה היתרה של החברות על נראות המותג. עד כה מגוון המוצרים לרכישה באתרים הישראלים היה דל יחסית, וצרכנים רבים העדיפו לרכוש באתרי קוסמטיקה מקוונים בינלאומיים. לאחרונה, הסכימו החברות שכלל מוצריהן יימכרו באתר דראגסטור. אישור זה התקבל הודות להשקה מחדש של האתר הכולל בתוכו שמירה על קו עיצובי המותאם לכל אחת מהחברות. בנוסף, פלטפורמה הגלישה באתר הינה בסטנדרט חדש המאפשרת נוחות, מהירות וידידותיות למשתמש.

ההקפדה של החברות הבינלאומיות על נראות מוצריהן, הביאה לכך שלכל חברה תהיה "חנות מותג" באתר. המושג "חנות מותג" מתייחסת לכך שבעמודים של כל חברה יופיע לוגו החברה, רק מוצרים של החברה והדף יעוצב בצבעים ובאווירה של אותה חברה. התאמת הסטנדרטים של החברות לאתר דורשת רמה גבוהה ומחייבת השקעה רבה.

זוהר בנדלר, מנהלת שיווק שור טבצ'ניק, אמרה: "במסגרת ההשקה מחדש של אתר דראגסטור הקפדנו על הרמה הגבוהה והאיכותית ביותר בכדי להבטיח לרוכש חווית קנייה אופטימלית גם כאשר הוא מבצע את הרכישה באינטרנט. לרוב, במוצרים אלה הלקוחות יודעים מהו המוצר בו הם משתמשים, ועל כן הרכישה באתר דראגסטור הינה נוחה וזמינה לכל אחד".

אתר  drugstore.co.il מבית שור טבצ'ניק, הינו אתר הקניות הראשון בישראל למוצרי דראגסטור, בהם: קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, תרופות, מוצרי תינוקות, ועוד. מהאתר ניתן להזמין מכל רחבי הארץ והמשלוח מגיע תוך יום עסקים אחד באזור גוש דן ובשאר האזורים עד שלושה ימים ממועד ביצוע העסקה. בכל משלוח מחולקים דוגמיות לנוחיות הרוכשים. האתר הוא אחד הותיקים ברשת ופועל משנת 1999.

מסתבר שבחג הפסח לא משפצים רק את הבית. ד"ר ליליה מינסיאן, בעלת מרפאה המטפלת בבוטוקוס בחיפה מדווחת כי במהלך הפסח ניצלו נשים רבות את חופשת החג ובאו לבצע מקצה שיפוצים  אסתטיים, ביניהם     הזרקת בוטוקס והעלמת  קמטים.