השר ישראל כץ

(תשתיות)
לצמצם הפגיעה בנוסעים עד כמה שניתן. שר התחבורה ישראל כץ

הודעת משרד התחבורה: במטרה לצמצם את נזקי השביתה של אגד משרד התחבורה יעמיד לרשות הציבור מאות אוטובוסים שיתגברו את קווי השירות הפרטיים ויצמצמו ככל הניתן את הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית. בנוסף יופעלו "שאטלים" ללא תשלום לבתי חולים ולתחנות רכבת ולמקומות מרכזיים בערים שבהן אגד פועל בעקבות השביתה באגד.

(תשתיות)
הנגב. צילום: אילוסטרציה

רשות הטבע והגנים למשרד התחבורה: לא לסגור את הגישה לכביש מעלה עקרבים (227) רשות הטבע והגנים בתגובה להחלטת משרד התחבורה: "לא תיתכן סגירה מלאה של כביש מרכזי כדוגמת מעלה עקרבים, כשרובו בטיחותי לנסיעה, מבלי מתן לוח זמנים לטיפול בסוגיה".

(חיפה והקריות)
צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

השר ישראל כץ וראש העיר יונה יהב חנכו קו תעופה חדש של חברת TUS מחיפה לאתונה השר כץ: הסכם השמיים הפתוחים עליו חתמתי עם האיחוד האירופי הוא מהמהפכות הצרכניות הגדולות שהיו בישראל בשנים האחרונות. אנו מתכוונים להביא את המהפכה הצרכנית גם לצפון ולתת שירות לתושבי הצפון ללא צורך להגיע לנתב"ג".

(תשתיות)
רה"מ בנימין נתניהו בטקס פתיחת מנהרות הראל מציג - ראייה מפוקחת, ראייה הסטורית, ראייה חזונית

ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס פתיחת מנהרות הראל - רה"מ נתניהו: "אנחנו היום מציינים אירוע בקנה מידה היסטורי. הוא היסטורי כי הדרך לירושלים, בירת ישראל, מעולם לא הייתה קצרה יותר" ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר התחבורה ישראל כץ השתתפו הבוקר בטקס פתיחת מנהרות הראל כחלק מפרויקט שדרוג כביש 1. מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס:

(תשתיות)
מכתב של יו"ר אגודת הסטודנטים לשר ישראל כץ

ירושלים משותקת! – מכתב של יו"ר אגודת הסטודנטים לשר ישראל כץ - 40,0000 סטודנטיות וסטודנטים, ועוד עשרות אלפים מתושבי ירושלים סובלים וקורסים בגלל מצב התחבורה הציבורית הבלתי נסבל בעיר.

(תשתיות)
חברת נמל אשדוד צמיחה בפעילות העסקית (צילום: טל שבתאי)

נתוני ינואר - אוקטובר 2016 – חברת נמל אשדוד ממשיכה להציג מגמת צמיחה בפעילות העסקית: גידול של 10.3% בהכנסות ל-985 מיליון שקל מתחילת השנה - עלייה של 11% בהיקף המכולות ל-1.2 מיליון. חברת נמל אשדוד מציגה נתונים פיננסיים מרשימים של צמיחה וגידול בפעילות העסקית במהלך 10 החודשים הראשונים של שנת 2016. במהלך החודשים ינואר עד אוקטובר 2016 רשמה חברת נמל אשדוד הכנסות של 985 מיליון שקל. מדובר בנתון המשקף גידול של 10.3% אחוז בהכנסות הנמל מהפעילות העסקית לעומת התקופה המקבילה בשנת 2015.