mirileviglassמותג המסגרות למשקפי ראייה JUST משיק את קמפיין חורף 2011 בכיכובה של דוגמנית מירי לוי בהשקעה של 350,000 שקלים. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונים ומגזינים, באנרים בפורטלים נבחרים ועיצוב מחדש והשקה של אתר אינטרנט

כלים

המותג משווק על ידי חברת "פייר מרקטינג" החל מיולי 2010, כאשר הקולקציה כוללת מסגרות ראייה לנשים, גברים ונוער לצד משקפי יוניסקס. מסגרות הראייה של המותג בעלות עיצוב יוקרתי ובולטות במגוון הצבעים הרחב.

החידוש בקולקציה הוא מסגרות הראייה בשילוב מוטות מתהפכים – בעלי צד אחד חלק ואילו הצד השני בעל טקסטורה צבעונית, אשר ניתן להפוך תוך שניות וללא עזרים. המסגרות עשויות מטיטניום.