מתחם האירועים TROYA בבני דרום , נפרש על פני שטח של 12 דונם ועלות הפרוייקט היא 23 מיליון שקל. בראש הפרוייקט עומדים אנשי עסקים ששוחים בזרם הכלכלי של ישראל כבר שנים רבות: חברת "אטיאס את בוקרא בע"מ" בבעלותם של ציון אטיאס ואלי בוקרא, גבי שחר- יצרן בגדים ואיש נדל"ן וניקי קנפו- איש עסקים ישראלי/אמריקאי, גם הוא מעסקי הנדל"ן. כעת הם מחפשים אתר להקמת מיזם דומה באיזור ירושלים / מודיעין

12 הדונם עליהם יושב המתחם בבני דרום מכילים: 2 אולמות המיועדים לאירועים ולקנסים, איזור משרדים, מטבח בגודל 1,500 מטר ו-2 אגפים של סוויטות מהודרות שמיועדים לבני הזוג שנישאים במקום ולהוריהם כמתנת חתונה מ-TROYA, ללא תשלום נוסף. בכל אגף נמצאות 3 סוויטות (לזוג, להורי החתן ולהורי הכלה) וספא (ג'קוזי וסאונה)עם נישנושי ערב שמוגשים להם וארוחת בוקר מפוארת- העלות הכוללת של הקמת מתחם האירועים היא 23 מיליון שקלים. בפועל מנוהל המקום ע"י מנכ"ל חיצוני, אבי בן חמו.

ההחלטה לפתוח את מתחם אירועים באיזור התעשייה של בני דרום היה צעד אסטרטגי אמיץ – שנגרם מתוך רצון להביא רוח חדשה לאיזור הדרום, להפריח את איזור הדרום ולגרום לעוד מקומות תעסוקה. לאיזור התעשייה הם הגיעו כחלוצים, זהו העסק הראשון שנפתח שם, ובעקבותיהם הגיעו עסקים נוספים כמו: "דלתות לנדאו", "תבליני כהן", "סלע לוגיסטיקה", "רונאימר" ועוד. בעקבות ההצלחה של המתחם ובעקבות הביקוש החליטו בעלי המניות להתרחב וכרגע הם עובדים על בניית אולם נוסף, על הגג, שיהיה הלופט.

בנוסף מחפשים השותפים שטח לקנייה באיזור ירושלים בכדי לשחזר את ההצלחה גם שם, מאחר ואיזור זה (ירושלים,מודיעין) אינו מציע לאוכלוסיה השוכנת בו גני אירועים.

החזון של בעלי המניות הוא לפתח מקום שממנו יוכלו גם לתרום לקהילה: 50% מהרווחים נתרמים לצדקה, המנכ"ל, אבי בן חמו, נמצא בקשרים ישירים עם אגודות כמו "רחשי לב" , "ניצוץ של תקווה" ו"מעון צופיה" ולקראת סוף השבוע מכינים במיוחד 100 מנות שמחולקות למשפחות נזקקות בעיר אשדוד.