החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות

כלים

החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות

מרבית ההתייחסויות היו חיוביות. מידעון המכללה, הנערך ע"י דובר המוסד עמיקם שפירא, זכה לציון 9.7 בבדיקה של חברה המפיקה פרסומים אקדמיים. לדיברי גאוי יש עליה מתמדת בחשיפה לאתרי האינטרנט כולל אתרים חברתיים, בין היתר בשל מהירות הדיווח ויכולת התגובה המהירה של הקוראים. כמות האוהדים של המכללה ב"פייסבוק" למשל מגיעה כיום לכתשע מאות, פי ארבע לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עולה מהדו"ח של מנהל השיווק במכללה.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS