בתערוכה שנמשכה 5 ימים השתתפו למעלה מ- 200 אלף נציגים של סוכנויות נסיעות, רשתות בתי מלון, נותני שרותים ולשכות תיירות שהגיעו לתערוכה מ- 166 ארצות מכל רחבי העולם.
התערוכה משכה מבקרים רבים וכמובן סוקרה באופן נרחב בעיתונות – באתר האינטרנט הרשמי של התערוכה מדווחים כי כ- 45 מליון איש דיברו על התערוכה ברשתות החברתיות.
נציגת אופיר טורס: " הייתה הרבה התעניינות בדוכן שלנו. ההרגשה הכללית היא של התאוששות מהמשבר וכמובן שישראל היא יעד מועדף מבחינת עניין הסטורי ודתי, אקלים ומגוון האטרקציות לתייר." התיירות הנכנסת מארצות דוברי הספרדית (ארצות דרום אמריקה, ספרד ופורטוגל) הייתה בשיעור של כ – 15-18% מכלל התיירות הנכנסת לישראל בשנת 2011.
על פי נתונים שפרסמה לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל חלה ירידה של 15% בתיירות הנכנסת מספרד, וירידה של כ - 38% בתיירות הנכנסת מפורטוגל בשנת 2011. על הירידות בכניסת תיירים השפיעו גם האירועים שחלו מבחינה פוליטית ומדינית באזורנו מאז פברואר 2011 וגם עליית שער הדולר שגרם להתייקרות החבילות המוצעות לישראל.
תמר לוריה, מנהלת מחלקת תיירות נכנסת באופיר טורס, הוסיפה כי "בשנת 2012 אנו פועלים ומצפים לחזק את התיירות מארצות דוברות ספרדית למדינת ישראל על ידי מתן תמריצים לסוכנים בחו"ל , מחירים אטרקטיביים ושיווק אגרסיבי בארצות היעד".